در حال بارگذاری ...
  • افزودن بیش از ۱۰۰ واگن به خطوط مترو تهران تا پایان سال


    مدیریت شهری تلاش دارد تا هر چه سریعتر برای تأمین واگن، اقداماتی را انجام دهد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت : بیش از ۱۰۰ واگن تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل ریلی اضافه خواهد شد.

    پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران با کمبود مواجه است، اظهار داشت: این امر به دلیل عدم تعهدات دولت بوده است. شهرداری تهران در خصوص افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات مثبتی انجام داده اما دولت نیز در این زمینه باید به شهرداری کمک کند.رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه امسال بیش از ۱۱۰ واگن از تولیدات داخلی کشور به ناوگان ریلی اضافه شده است، گفت: تا پایان سال بیش از ۱۰۰ واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی اضافه خواهد شد.

    سروری با بیان اینکه با امکانات محدود توانستیم مطالبات مردم را پرداخت کنیم، تصریح کرد: از دولت تقاضا داریم که به شهرداری کمک کند و سهم خود را در ناوگان حمل و نقل عمومی پرداخت کند.

    وی با بیان اینکه به دلیل کمبود بودجه نمی توانستیم خطوط مترو را متروک نگه داریم، گفت: مدیریت شهری تلاش دارد تا هر چه سریعتر برای تأمین واگن، اقداماتی را انجام دهد.




    مطالب مرتبط

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه آهن فارس از جابه‌جایی ۴۲هزار مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه طی آبان‌ماه سال جاری خبر داد .

    |

    نظرات کاربران