در حال بارگذاری ...
  • واگذاری پروژه آزادراه همدان - کرمانشاه به بخش خصوصی


    پیگیری‌های شرکت ایتالیایی که چندی پیش اعلام آمادگی برای ساخت پروژه کرده بود، نشان از تمایل زیاد می‌دهد و این بدان معنی است که می‌توان به‌صورت قرارداد BOT با این شرکت همکاری کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، پس از بازدید سیدحسن میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها از استان کرمانشاه، موضوع واگذاری پروژه مذکور به‌صورت قرارداد BOT به سرمایه‌گذار را مطرح کرد.

    عبدالله بهادری گفت: در این بازدید یک‌روزه ، سیدحسن میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از ۲۵ کیلومتری شهر همدان بازدید از مسیر آتی آزادراه همدان – کرمانشاه را به همراه مشاوران طرح، آغاز و از مسیر شهرستان سنقر وارد استان کرمانشاه شد. پس از این بازدید در نشستی به میزبانی معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، محوریت بحث، خبر از آمادگی واگذاری پروژه به بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار داد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به نقل از سید حسن میرشفیع تصریح کرد: پیگیری‌های شرکت ایتالیایی که چندی پیش اعلام آمادگی برای ساخت پروژه کرده بود، نشان از تمایل زیاد می‌دهد و این بدان معنی است که می‌توان به‌صورت قرارداد BOT با این شرکت همکاری کرد.

    میر شفیع در ادامه، کمربند غربی کرمانشاه ، کمربند شرقی و مسیر بزرگراه کربلا را مورد بازدید قرارداد تا پتانسیل ارتقا راه‌ها را برای تبدیل به آزادراه و اتصال به آزادراه کرمانشاه-حمیل را بررسی کند.

    گفتنی است، در نشست امروز با حضور معاون امور عمرانی، عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ۲۰ ماه گذشته برغم همه محدودیت‌های اعتباری موجود، از سوی هر دو طرف مورد تقدیر قرار گرفت.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ، به عزم وزارت ...

    |

    نظرات کاربران