جلب رضایت مشتریان با افزایش سرعت قطارهای باری
سرعت، قیمت (تعرفه حمل) قابلیت اعتماد و در دسترس بودن از جمله فاکتورهای مهم مدنظر مشتریان برای انتخاب نوع مدل حمل و نقلی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، معاون بهرهبرداری و سیر و حرکت شرکت راه آهن گفت: شرکت راهآهن به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان خود مبادرت به افزایش سرعت قطارهای باری و راه اندازی قطارهای باری برنامه ای با رویکرد عدم افزایش تعرفه ها و دوخطه کردن برخی از مسیرها همچون بافق – یزد و و احداث خطوط جدید مانند مسیر رشت – آستارا کرده است.
حسین عاشوری در همایش تجاری سازی خدمات ترانزیت و حملونقل بین المللی با بیان این مطلب که حملونقل ریلی به جهت مصرف سوخت کمتر، ایمنی بالا و کاهش تلفات انسانی، قابلیت حمل انبوه کالا و مسافر و دوستدار محیط زیست بودن به عنوان بهترین مد حملونقلی مطرح است، گفت: توسعه صادرات غیر نفتی و ترانزیت یکی از روشهای کسب درآمد ارزی برای کشور و موجب رفع وابستگی به درآمدهای نفتی میگردد.
عضو هیئت مدیره راهآهن در این همایش با تشریح عملکرد صنعت حملونقل ریلی در زمینه صادرات و ترانزیت ریلی به بررسی موقعیت ایران در منطقه و کریدورهای عبوری از ایران پرداخت و افزود: سرعت، قیمت (تعرفه حمل) قابلیت اعتماد و در دسترس بودن از جمله فاکتورهای مهم مدنظر مشتریان برای انتخاب نوع مدل حمل و نقلی است.
معاون بهره برداری و سیر و حرکت در تشریح اقدامات راهآهن در جهت جلب رضایت مشتریان گفت : شرکت راه آهن به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان خود مبادرت به افزایش سرعت قطارهای باری و راه اندازی قطارهای باری برنامه ای با رویکرد عدم افزایش تعرفه ها و دوخطه کردن برخی از مسیرها همچون بافق – یزد و و احداث خطوط جدید مانند مسیر رشت – آستارا کرده است .
این همایش توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور فعالان بخش حمل و نقل و تجار و صادرکنندگان، با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای توسعه ای و شناسایی بازارهای هدف و تجلیل از برگزیدگان و فعالان صنعت حمل و نقل با تاکید بر ۶ محور تحلیل وضعیت تجارت جهانی در حوزه ترانزیت و حمل و نقل، تحلیل وضعیت ترانزیت در ایران و معرفی تواتمندی ها و مزیت ها، جایگاه صادرات خدمات ترانزیت در اقتصاد مقاومتی و نقش رسانه ها و دولت در حمایت از صادرات خدمات ترانزیتی و برند سازی در سطح بین المللی برگزار شد.