در حال بارگذاری ...

ساماندهی سواحل از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی


با حمایت قاطع دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان در خصوص طرح ساماندهی سواحل ، خوشبختانه تاکنون ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر از سواحل استان آزادسازی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، خبر داد که تاکنون ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر از سواحل استان مازندارن آزادسازی شده است و گفت : ساماندهی سواحل از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی کشور است.

سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به تشریح اقدامات اداره کل در راستای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در بندر نوشهر پرداخت و گفت:‌  در این راستا در بندر نوشهر ۶۰ دستگاه دوربین نصب شده و هرگونه ورود و خروج کالا به صورت شبانه روزی تحت کنترل و نظارت جدی همکاران است .

‌مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، ساماندهی سواحل را از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد و خاطر نشان کرد: با حمایت دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در جهت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق ساحلی استان مازندران صورت گرفته است .

‌ وی با بیان اینکه تاکنون ۸۷ پرونده در زمینه سازه های غیرمجاز ساحلی در محاکم قضایی تشکیل شده است ، خاطرنشان کرد : با حمایت قاطع دستگاه قضایی و مسئولان ارشد اجرایی استان در خصوص طرح ساماندهی سواحل ، خوشبختانه تاکنون ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر از سواحل استان آزادسازی شده است.

‌در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات مرتبط با قاچاق کالا و ارز در سطح استان برشمرد .

‌وی تبیین وظایف دادستان ها در بحث تسریع در رسیدگی و صدور آراء و اجرای تبصره ۳ ماده ۵۰ ( ارسال آراء برائت بر کمیسیون استانداری ) و افزایش نظارت بر انجام وظایف مجریان قانون قاچاق کالا و ارز را از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه عنوان کرد .

جلسه ویژه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور مسئولان ارشد قضایی استان مازندران ، دادستان های غرب استان و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد .




مطالب مرتبط

امسال ۳۵۷ فروند کشتی وارد بندر نوشهر شد که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۲۹ فروند بوده که ۵۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد . علیرغم مشکلاتی که در حوزه لایروبی وجود داشته است اما کشتی‌های بزرگتری وارد بندر نوشهر شده است .

|

یکی از ویژگی‌های مهم این لایروب ، اجرای عملیات نامحدود لایروبی در داخل و بیرون حوضچه بندر نوشهر به شکل بسیار مطلوب است و از همه تکنیک‌ها و دانش‌های لایروبی در آن استفاده شده است .

|

در سال جاری ۳۲۸ کشتی تجاری وارد منطقه ویژه اقصادی بندر نوشهر گردیده که نسبت به مدت مشابه قبلی ۵۶ درصد رشد داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه راه دسترسی بندر نوشهر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام می رسد ، تاکید کرد : این پروژه ...

|

امیدواریم با اجرای عملیات لایروبی و برداشت رسوب از مسیر تردد کشتی ها و بهینه سازی کانال دسترسی ، شاهد افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر با سابقه نوشهر باشیم .

|

نظرات کاربران