در حال بارگذاری ...
  • ارجاع طرح ساماندهی و مدیریت مؤسسات اتومبیل کرایه به شهرداری


    متأسفانه آژانس‌ها بلاتکلیف هستند و پیگیری این موضوع ضروری است و باید هر چه سریع‌تر این موضوع مشخص شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران از ارجاع طرح نحوه ساماندهی و مدیریت مؤسسات اتومبیل کرایه و شرکت‌های مسافربری درون‌شهری به شهرداری تهران خبر داد.

    محسن سرخو  با اشاره به مطلب فوق ، اظهار داشت: بر اساس ماده ۹ توسعه حمل‌ونقل عمومی مصوبه سال ۸۶ ، این موضوع و لایحه کامل آن با آئین‌نامه‌های انضباطی و مدیریت و نظارت شهرداری تهیه و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد.

    وی در ادامه سخنان خود، افزود: در جلسه اردیبهشت ۹۵ به پیشنهاد وزارت‌کشور، دستورالعملی در این خصوص در هیأت دولت مصوب شد که این موضوع تا به این تاریخ به مجموعه‌های ذیربط ابلاغ نشده است. لذا پیشنهاد ما این است که این لایحه به شهرداری عودت داده شود تا بعد از تدوین دستورالعمل و ابلاغ آن از سوی وزارت‌کشور، دوباره شهرداری لایحه‌ای درباره نظارت‌ها به شورا ارائه دهد، در حال حاضر نمی‌دانیم چه چیزی پیش‌روی ما قرار دارد.

    در ادامه ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ابراز داشت: متأسفانه آژانس‌ها بلاتکلیف هستند و پیگیری این موضوع ضروری است و باید هر چه سریع‌تر این موضوع مشخص شود، این لایحه با ۱۷ رأی موافق از دستور شورای شهر خارج شد.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : یک میلیون و ۶۵ هزار نفر مسافر در ۸ ماه گذشته از استان ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت : حدود ۱۴۸ هزار نفر مسافر در ۷ ماهه گذشته از این شهرستان به ...

    |

    نظرات کاربران