در حال بارگذاری ...

تسهیل حمل و نقل جاده ای با افتتاح محور تویسرکان – جوکار


هدف از احداث این چهار خطه ، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن ‌سازی با توجه به تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری‌ ، جلوگیری از تصادفات جاده ای‌، بهبودی رانندگی در شب و روز و سهولت رفت و آمد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، چهار خطه تویسرکان – جوکار تاثیر بسزایی در تسهیل حمل و نقل جاده ای ، برون رفت تویسرکان از بن بست، کاهش تصادفات و کوتاه تر شدن راه ارتباطی استان همدان با استان های غرب کشور دارد که از جمله مزایای افتتاح این قطعه از طرح تا سه راهی فرسفج است.

محمد رودباری، مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت : طرح چهار خطه کردن محور تویسرکان - جوکار با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و از سال ۸۹ با اعتبار اولیه چهارمیلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آغاز شده است و ۱۵ کیلومتر آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. چهار خطه تویسرکان – جوکار تاثیر بسزایی در تسهیل حمل و نقل جاده ای، برون رفت تویسرکان از بن بست، کاهش تصادفات و کوتاه تر شدن راه ارتباطی استان همدان با استان های غرب کشور دارد که از جمله مزایای افتتاح این قطعه از طرح تا سه راهی فرسفج است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان افزود : هدف از احداث این چهار خطه ، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن ‌سازی با توجه به تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری‌ ، جلوگیری از تصادفات جاده ای‌، بهبودی رانندگی در شب و روز و سهولت رفت و آمد است.




نظرات کاربران