در حال بارگذاری ...

آغاز پروازهای مستقیم تهران - بانکوک از دهم مهر ماه


این پروازها که افزایش فرصت‌های جدید جذب گردشگر میان دو کشور یکی از اصلی‌ترین اهداف آنها خواهد بود، با هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ این شرکت تایلندی انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، شرکت هواپیمایی تای ایرویز که به عنوان هواپیمایی ملی تایلند فعالیت می‌کند پس از نهایی شدن مذاکرات رسمی با مقامات ایرانی فعالیت خود را در آسمان ایران از دهم مهرماه آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل این شرکت اعلام کرده پروازهای مستقیم تهران – بانکوک از اول اکتبر – دهم مهرماه – با چهار پرواز در هفته کلید خواهد خورد.

به گفته وی این پروازها که افزایش فرصت‌های جدید جذب گردشگر میان دو کشور یکی از اصلی‌ترین اهداف آنها خواهد بود، با هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ این شرکت تایلندی انجام می‌گیرد.

این شرکت همچنان اعلام کرده سالانه حدود ۲۵۰ هزار ایرانی به تایلند سفر می‌کنند و این خط هوایی برنامه‌ریزی کرده تا بخشی از ظرفیت‌های موجود در این مسیر پرتردد را به دست بیاورد.

در مردادماه امسال سفیر تایلند در ایران و مرتضی دهقان – معاون سازمان هواپیمایی کشوری ایران – برای ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک در زمینه‌ی حمل‌ونقل هوایی بحث و بررسی‌هایی صورت داده‌اند و آغاز برنامه‌های پروازی از اول اکتبر را تصویب کردند.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

         

|

مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

|

نظرات کاربران