در حال بارگذاری ...

برگزاری اجلاس بین‌المللی سرمایه‌گذاری هوانوردی پایان شهریور


محور اصلی این اجلاس بررسی روش های فاینانس و سرمایه گزاری در صنعت هوانوردی کشور در دوره پسا برجام خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مشاور مدیرعامل در امور اجرایی شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) از برگزاری اجلاس بین المللی سرمایه گذاری هوانوردی کاپا با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تهران خبرداد.

علی صباغی، اظهارداشت: اجلاس بین المللی سرمایه گذاری هوانوردی کاپا به میزبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و با حمایت و مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اجلاس بیش از ۱۵۰ شرکت کننده خارجی از ۲۰ کشور جهان مهمان ایرانی حضور خواهند داشت، افزود: محور اصلی این اجلاس بررسی روش های فاینانس و سرمایه گزاری در صنعت هوانوردی کشور در دوره پسا برجام خواهد بود.

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: مباحث این اجلاس سرمایه گذاری نظیر اجاره و خرید هواپیما، ساخت و توسعه فرودگاه ها، چالشهای پولی، بانکی و بیمه در صنعت هوانوردی ایران، توسعه شبکه پروازی بین المللی و داخلی کشور از جمله مباحث قابل طرح در این اجلاس به شمار می رود.

گفتنی است؛ یکی از جاذبه های سرمایه گذاری در این اجلاس شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به لحاظ منطقه آزاد، منطقه ویژه اقتصادی و منطقه شهری است که مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار خواهد گرفت.




مطالب مرتبط

پس‌از ممیزی و چک و بازرسی دقیق کارشناسان سازمان ، اشکالات مربوطه توسط کارشناسان اداره کل حراست و معاونت بهره برداری فرودگاهی رفع و در نهایت پس از تایید نهایی کارشناسان سازمان مجوز برگزاری دوره‌های مذکور توسط این شرکت اخذ گردید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

نظرات کاربران