در حال بارگذاری ...
  • آغاز الحاق راهداری به ادارات کل حمل ونقل و پایانه‌ها از آذربایجان غربی


    پیش‌بینی می‌شود فرآیند نقل و انتقال شامل انتقال کارکنان، تجهیزات، ماشین‌آلات، ساختمان‌ها و بودجه و اعتبارات تا پایان تابستان جاری صورت پذیرد .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، فرآیند نقل و انتقال شامل انتقال کارکنان، تجهیزات، ماشین‌آلات، ساختمان‌ها و بودجه و اعتبارات تا پایان تابستان جاری صورت پذیرد و پس از استان آذربایجان غربی، بتدریج موضوع ادغام در تمام استان‌های کشور محقق شود.

    استان آذربایجان غربی به عنوان نخستین استان در طرح انتزاع بخش راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی و الحاق به ادارات کل حمل ونقل و پایانه‌ها مقدمات کار را آغاز کرد.  

    طبق مصوبه  یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای عالی اداری کشور مقرر گردید به منظور هدایت و برنامه‌ریزی و نگهداری بهینه از شبکه راه‌های کشور حوزه راهداری با امکانات نیروی انسانی و تجهیزات از ادارات کل راه و شهرسازی سراسر استان‌های کشور منفک شده و به ادارات کل حمل ونقل و پایانه‌ها ملحق شود و پس از تغییرات صورت گرفته، ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای در استان‌ها شکل خواهد گرفت.

     




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش بین‌المللی علمی مشترک با ایرو به نقش ...

    |

    نظرات کاربران