در حال بارگذاری ...

بهره برداری از دو پروژه عمرانی در فرودگاه ایلام


در واقع ساختمان‌های ایمنی زمینی فرودگاه ایلام با ۸ دهانه پارکینگ و ۹۰۰ متر مربع و ساختمان سپاه حفاظت در مساحت ۸۵۰ مترمربع ساخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، پروژه‌های ساختمان ایمنی زمینی و سپاه حفاظت فرودگاه ایلام در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر فرودگاه ایلام گفت: به مناسبت هفته دولت٬ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در این فرودگاه٬ پروژه‌های ساختمان ایمنی زمینی و سپاه حفاظت را افتتاح کرده و به بهره‌برداری می‌رساند.

مجتبی‌بیاتی عنوان کرد: در هفتمین روز شهریورماه امسال به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی این فرودگاه به بهره‌برداری می‌رسد. دو ساختمان ایمنی زمینی و سپاه حفاظت در قالب یک پروژه عمرانی احداث شده است. در واقع ساختمان‌های ایمنی زمینی فرودگاه ایلام با ۸ دهانه پارکینگ و ۹۰۰ متر مربع و ساختمان سپاه حفاظت در مساحت ۸۵۰ مترمربع ساخته شده است. این ساختمان‌ها به همراه جاده‌های دسترسی ایمنی زمینی به باند و اپرون با صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها ساخته شده‌اند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن افتتاح این پروژه‌ها، از فاز یک ترمینال بین‌المللی این فرودگاه هم بازدید خواهند کرد. اکنون فاز نخست این ترمینال ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

|

فرودگاه‌های اهواز ، ساری ، یزد ، کرمان ، رشت ، اردبیل ، تبریز ، زنجان ، شیراز ، مشهد ، اصفهان ، زاهدان ، بندرعباس ، بیرجند ، ارومیه ، بوشهر ، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) ، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت حد ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه بین المللی فرودگاه مهرآباد گفت : با تلاش ماندگار ...

|

طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی ، با پایان یافتن عملیات نوروزی ۱۹ هزار و ۴۷۸ نشست و برخاست در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت طی مدت مذکور صورت گرفت که افزایش دو درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد .

|

نظرات کاربران