در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۶ پروژه راهسازی استان کرمانشاه در هفته دولت


    بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر از راه های اصلی حوزه اورامانات حد فاصل روانسر – پاوه و روانسر – جوانرود، هر کدام به طول ۲ کیلومتر افتتاح خواهد شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: همزمان با هفته دولت ۲ پروژه بزرگراهی در استان افتتاح خواهد شد.

    عبدالله بهادری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: در هفته دولت امسال ۱۶ پروژه بزرگراهی، بهسازی راه های اصلی و احداث، بهسازی و آسفالت راههای روستایی در استان افتتاح خواهد شد.

    وی افزود: با تلاش و همت همه جهادگران این اداره کل ، همچون دیگر مناسبت ها که همواره با بهره برداری از پروژ های عمرانی همراه بوده، امسال هم در هفته ۲ پروژه بزرگراهی مجموعا به طول ۳/۵ کیلومتر در قطعات ۴ و ۷ بزرگراه کربلا واقع در محورهای اسلام آباد – کرند غرب و کرند غرب – سر پل ذهاب زیر بار ترافیک عبوری خواهد رفت. بهسازی و آسفالت ۴ کیلومتر از راه های اصلی حوزه اورامانات حد فاصل روانسر – پاوه و روانسر – جوانرود، هر کدام به طول ۲ کیلومتر افتتاح خواهد شد.

    مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان این گزارش  به ۱۲ پروژه احداث، بهسازی و آسفالت راههای روستایی، مجموعا به طول ۳۲/۵ کیلومتر در روستاهای ۵ شهرستان جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه، سنقر و دالاهو هم اشاره کرد.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ، به عزم وزارت ...

    |

    تونل سیاه طاهر در مسیر مرز مبادلاتی شیخ صله قرار دارد که با اجرای این تونل ۴۰ نقطه حادثه خیز در این مسیر حذف و علاوه بر افزایش امنیت ، سبب کوتاه شدن مسیر و کاهش ترافیک نیز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران