در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه های راهسازی به ارزش ۲۸۰میلیارد ریال در قزوین


    در مجموع حدود ۳۰ کیلومتر راه اصلی مورد ساخت، تعریض، بهسازی و اجرای روکش آسفالت قرار گرفته است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۲۸۰ میلیارد ریال پروژه بهسازی و راهسازی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

    جعفر قزوینیان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید ۴۰۰ کیلومتر به طول راههای استان اضافه شده که این مقدار شامل ۲ / ۲۴ بزرگراه، ۱۵ کیلومتر راه اصلی، ۲/ ۳۸ راه فرعی و ۳۲۲ کیلومتر راه روستایی است. تبدیل راههای اصلی به بزرگراه با هدف ارتقای ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و تکمیل کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب از اساسی ترین اولویت های راه و شهرسازی در دولت یازدهم بوده است. این اقدام تاثیر قابل توجهی در افزایش هر چه بیشتر ایمنی در راهها و کاهش سوانح رانندگی دارد.

    وی در خصوص پروژه های مهم حوزه راههای اصلی که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسند، عنوان کرد: بهسازی و اجرای روکش آسفالت شامی شاپ به ابهر به طول ۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و تعریض (احداث باند دوم) محور محمدیه – آبیک به طول ۱۱ کیلومتر با هزینه  ۸۴ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

    قزوینیان در ادامه گفت: بهسازی محور رحیم آباد – دانسفهان به طول ۸ کیلومتر و هزینه کرد ۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژهای اجرا شده توسط راه و شهرسازی می باشد که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

    مدیر ساخت و توسعه راهها با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راههای اصلی عنوان کرد: در مجموع حدود ۳۰ کیلومتر راه اصلی مورد ساخت، تعریض، بهسازی و اجرای روکش آسفالت قرار گرفته که میزان اعتبارات هزینه شده برای این عملیات بالغ بر ۱۷۸ میلیارد ریال بوده است.




    مطالب مرتبط

    استان اصفهان ارتباط دهنده کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است که با ۹ استان کشور همجوار بوده و از این رو موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار حائز اهمیت است .

    |

    در ۱۰ ماهه این سال ، شاهد افزایش ۴۰ درصدی در تردد ناوگان باری و ۶۴ درصدی در تناژ کالای عبور داده شده بوده‌ایم . این رشد جهشی ، نشان دهنده ظرفیت‌های بالقوه این مرز برای تبدیل شدن به یک ظرفیت بین المللی برای عبور و تراتزیت محمولات بین المللی در منطقه است .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بانک توسعه اوراسیا در گزارش بررسی کریدورهای درون و بین قاره‌ای ، به پتانسیل و ظرفیت‌های کریدور شمال - جنوب پرداخته است . ...

    |

    تولید شناور‌های مورد نیاز مازندران ، انجام تعمیرات و بازسازی کشتی‌های خارجی ، برنامه‌ریزی برای طرح توسعه با نگاهی به تجارت دریایی در دریای خزر ، ایجاد رشته‌های تخصصی مرتبط در دو دانشگاه فنی استان و امکان‌سنجی برای راه‌اندازی دبیرستان تخصصی به منظور جذب دانش‌آموزان از ...

    |

    نظرات کاربران