در حال بارگذاری ...
  • شناسایی و ساماندهی ۳۷ نقطه حادثه خیز در جاده های بوشهر


    پروژه‌های راهداری استان بوشهر اولویت‌بندی شده است و پروژه ها بر همین اساس اجرا می‌شوند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به شناسایی ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان بوشهر، گفت: طی سال جاری ۱۰ نقطه حادثه خیز استان بوشهر ساماندهی شده است.

    عبدالکریم اخترشناس اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت راه‌های استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و چندین طرح مهم را نیز در دست اجرا داریم.

    وی از رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر به‌عنوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار یاد کرد و ادامه داد: امسال ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده است که تاکنون ۱۰ نقطه بهبود یافته و ساماندهی شده است. دیگر نقاط حادثه خیز شناسایی شده در استان بوشهر نیز طی سال جاری ساماندهی خواهد شد تا شاهد بهبود وضعیت تردد در این محورها باشیم.

    وی از تلاش برای افزایش سطح ایمنی حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان خبر داد و افزود: پروژه‌های راهداری استان بوشهر اولویت‌بندی شده است و پروژه ها بر همین اساس اجرا می‌شوند.

    اخترشناس از رفع نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی استان بوشهر و فارس خبر داد و افزود: با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نقطه پرحادثه قلعه سفید در محور شریانی دالکی – کنارتخته ساماندهی می‌شود. در این نقطه با احداث زیرگذر با قابلیت تردد وسایل نقلیه شاهد کاهش خطرات و سوانح رانندگی خواهیم بود و زمینه تسهیل در تردد و روان سازی عبور و مرور فراهم می‌شود.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازدید استاندار بوشهر از طرح وفاق شهرستان دیر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی عملیات اجرایی ...

    |

    طول این سه قطعه حدود ۴۰ کیلومتر است که از میدان بندر ریگ به سمت بوشهر آغاز خواهد شد و پیمانکاران این سه قطعه در حال تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات راهسازی هستند .

    |

    نظرات کاربران