در حال بارگذاری ...

دریافت کارنامه آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی از فردا


با توجه به افزایش تعداد متقاضیان تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا و تعدد درخواست‌های داوطلبان، تلاش می‌شود تا بیست‌وسومین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا نیز در اسفندماه سال‌جاری برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی از اعلام اسامی ۵۴ نفر از پذیرفته شدگان در بیست و دومین آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی در تارنمای سازمان خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان از پنجشنبه ۲۱ مردادماه، کارنامه خود را دریافت نمایند.

محمدجواد عطرچیان مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی با اشاره به نتایج بیست و دومین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی کالا اظهار داشت: اسامی ۵۴ نفر از پذیرفته‌شدگان از سوی دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی، اعلام و در تارنمای ثبت‌نام و دریافت کارت، به نشانی http://transit.rmto.ir  قابل مشاهده است.

عطرچیان تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد متقاضیان تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا و تعدد درخواست‌های داوطلبان، تلاش می‌شود تا بیست‌وسومین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا نیز در اسفندماه سال‌جاری برگزار شود.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی: از این رو داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب قبولی در این دوره نشده‌اند و سایر متقاضیان واجد شرایط جدید می‌توانند باتوجه به فرصت باقی‌مانده و منابع معرفی شده، نسبت به آمادگی جهت شرکت در آزمون بعدی اقدام نمایند.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با تعلیق عضویت ایران در کنوانسیون جهانی بیمه سبز ، از یک طرف حمل‌و‌نقل بین‌المللی ایران را دو دستی در طبقی گذاشته و ...

|

نظرات کاربران