در حال بارگذاری ...
  • اصلاح پیچ‌های خطرناک در جاده های اسدآباد همدان


    از دیگر کارهای انجام شده می‌توان به شانه سازی راه‌های آسفالته به مقدار ۷ کیلومتر در راه‌های روستایی در محور مسیر دوبراله به جاده داشبلاغ و همچنین آسفالت رگلاژی در محور بزرگراه، نجف آباد اشاره کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسد آباد استان همدان از اصلاح پیچ‌های خطرناک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

    ساسان رستمی گفت: در تیرماه امسال دو مورد اصلاح پیچ خطرناک در محور آقاجانبلاغی به سمیران در شهرستان اسدآباد انجام شده است . همچنین در این ماه درزگیری در راه‌های آسفالته در محور گردنه اسدآباد و محور آجین صورت گرفته است. رگلاژ راه شنی و رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته در محور راه سوتپه ، قمشانه و بزرگراه ، گردنه چنار به ذوب آهن، حسن آباد به کمک، آقاجانبلاغی به سیاه گله از اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته است .

    وی در ادامه گفت: از دیگر کارهای انجام شده می‌توان به شانه سازی راه‌های آسفالته به مقدار ۷ کیلومتر در راه‌های روستایی در محور مسیر دوبراله به جاده داشبلاغ و همچنین آسفالت رگلاژی در محور بزرگراه، نجف آباد اشاره کرد. لکه گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی متردر محور بزرگراه، گردنه، محور آجین، محور داشبلاغ، کلیایی انجام شده است .

    رستمی در پایان سخنانش به تعمیر و نصب تابلوهای اخطای و انتظامی در محور راه‌های آجین - کنگاور، محور آجین سنقر، نصرت آباد-لک لک- آقاجانبلاغی و همچنین خط کشی راه‌های آسفالته در محور لک لک به سه راهی نصرت آباد-سه راهی موسی آباد به دولت آباد که از دیگر اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته است اشاره کرد.




    مطالب مرتبط

    طی شش ماهه نخست سال‌جاری عملیات روکش حفاظتی اسلاری‌سیل ۳۸ کیلومتر ، ساخت و آسفالت راه‌های روستایی ۳۶ کیلومتر ، لکه‌گیری آسفالتی ۴۳ کیلومتر ، درزگیری پلیمری ۱۳۵ هزار متر و چاله پرکنی ، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه‌ای به صورت امانی ۷۵ کیلومتر انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران