در حال بارگذاری ...

۶۶۰ میلیارد ریال خسارت سیل به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان


در این مدت بر اثر شدت بارندگی و جاری شدن سیلاب برخی مسیرهای ارتباطی مسدود که با تلاش راهداران دوباره بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: سیلاب چند روز گذشته در جنوب استان بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال به راه‌های منطقه خسارت وارد کرد.

ایوب کرد گفت: بروز ناپایداری‌های جوی ناشی از پدیده مونسون از چهارم تا دوازدهم مرداد ماه جاری سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و در نتیجه وارد آمدن خسارت به راه‌های روستایی، تخریب آبنما، پل‌های ارتباطی در حوزه راه و شهرسازی ایرانشهر، سرباز، قصرقند، اسپکه و بزمان شد.

وی ادامه داد: از جمله خسارات وارده این مدت تخریب ۲ کیلومتر راه فرعی و چهار دستگاه پل در حوزه راه و شهرسازی اسپکه، تخریب ۶۶ کیلومتر بدنه راه و آب بردگی راه‌های روستایی حوزه راه و شهرسازی قصرقند، تخریب سه آبنما، سه دستگاه پل و چندین کیلومتر راه روستایی حوزه ایرانشهر بوده که مشکلات مختلفی را برای مردم به وجود آورده است. در این مدت بر اثر شدت بارندگی و جاری شدن سیلاب برخی مسیرهای ارتباطی مسدود که با تلاش راهداران دوباره بازگشایی شد.

 




مطالب مرتبط

۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

|

استان کرمان ۹۰ درصد سهم اعتبارات استانی از مصوبات سفر رییس جمهور را تامین و به وظایف خود برای تامین منابع مالی پروژه ها عمل کرده اما ۳۰ درصد اعتبارات کشوری تامین شده و پیگیر جذب مابقی آن هستیم تا پروژه های مصوبه سفر رییس جمهور با جذب بودجه بیشتری تکمیل شود . این استان با وجود ...

|

۲۴ نقطه مصوب از نقاط حادثه‌خیز استان در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده بود که طبق تعهد سازمان راهداری ۱۰ نقطه باید تا شهریور سال ۱۴۰۳ به صورت کامل برطرف شود که با تلاش‌های شبانه روزی راهداران آذربایجان غربی حذف ۱۲ نقطه حادثه‌خیز تاکنون محقق شده است .

|

در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت ، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق ، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان ...

|

از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است که این میزان از راه‌های روستایی در استان بی شک تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقا سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت .

|

نظرات کاربران