در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۹۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های گیلان


    اعتبار در نظرگرفته شده به منظور خط کشی راه‌های استان در سال جاری ۴۵ میلیارد ریال اعلام شده که برای خط کشی بیش از ۲۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها پیش‌بینی شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از خط کشی بیش از ۹۵۰ کیلومتر از راه‌های استان در ۴ ماهه اول امسال خبر داد.

    سیدرضا موسوی رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: طی ۴ ماهه اول امسال بیش از ۹۵۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است. از این میزان ۶۵۰ کیلومتر طول خط کشی در راه‌های اصلی و شریانی، ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی و  ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی بوده است.

    موسوی هدف از خط کشی محورهای روستایی و فرعی  را کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای دانست.

    رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی گیلان، اعتبار در نظرگرفته شده به منظور خط کشی راه‌های استان در سال جاری را  ۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد که برای خط کشی بیش از ۲۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها پیش‌بینی شده است.

    سیدرضا موسوی در پایان گفت: امروزه در همه کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه این امر به اثبات رسیده که مساله ایمنی در تردد و انجام خط کشی معابر به منظور دست یابی به یکی از راه‌های جلوگیری از تصادفات، متضمن رعایت اصول مهندسی ترافیک در طرح‌های درون شهری و برون شهری است و در واقع خط کشی‌ها نشانه گذاری‌های اجرا شده در سطح جاده‌های بین شهری، رفت و آمد قانونمند رانندگان را در سطح جاده‌ها ممکن ساخته و مانع از بروز حوادث ناگوار می‌شود و یکی از عناصر اصلی پیشگیرانه است




    نظرات کاربران