در حال بارگذاری ...
  • تعریض محور تاکستان - اک به زودی


    مرحله نخست این طرح به طول سه کیلومتر در سال ۹۳ کلید خورد و اکنون مرحله نهایی آن به طول پنج کیلومتر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان گفت: مرحله دوم اجرای آسفالت و تعریض مسیر تاکستان به اک تا ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

     

    سعید رحمانی افزود: اجرای لایه بیس و قیر پاشی و تعریض محور تاکستان به شهر اک به طول حدود پنج کیلومتر از دیروز آغاز شده و تا ده روز دیگر به پایان خواهد رسید.

    وی با بیان اینکه این طرح با قرار دادی بالغ بر هفت میلیارد ریال درحال انجام است، اظهارکرد: مرحله نخست این طرح به طول سه کیلومتر در سال ۹۳ کلید خورد و اکنون مرحله نهایی آن به طول پنج کیلومتر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

    رحمانی با اشاره به اهمیت طرح گفت: اجرای این پروژه در تسهیل آمد و شد و کاهش حجم ترافیک وسایل نقیله و سوانح جاده ای به ویژه موتورسیکلت که در این مسیر بسیار پر تردد است، نقش مهمی خواهد داشت و افزایش رضایت اهالی منطقه را نیز به دنبال دارد.

    وی با تاکید بر اهمیت این مسیر مواصلاتی گفت: احداث این مسیر در کنار کمربندی و واقع شدن آن در راه ارتباطی چند روستا و تردد بالای وسایل نقلیه، ضرورت احداث و تعریض این مسیر را روشن می کند که امیدواریم با همکاری مردم در اجرای آن تسریع شود.

    شهرستان تاکستان در ۳۵ کیلومتری غرب شهر قزوین واقع شده است.




    نظرات کاربران