در حال بارگذاری ...
  • بازگشایی کمربندی شهرستان نکا از امروز


    عملیات اجرایی این پروژه شامل آسفالت تراشی با دستگاه آسفالت تراش و تخریب بتن پیشین، در آوردن میله گردهای فرسوده و جایگزینی میله گردهای جدید، بتن ریزی مجدد به علاوه افزودن مواد مقاوم کننده بتن بوده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا از اتمام عملیات تعمیر و مرمت پل خشک آبندان شهرستان نکا خبر داد و افزود: با همت شبانه‌روزی راهداران شهرستان نکا ساعت یک بامداد امروز کمربندی این شهرستان بازگشایی شد.

    احمدعلی آبادی ضمن اعلام این خبر افزود: کمربندی شهرستان نکا به عنوان یکی از شریان‌های اصلی استان بوده که در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) و راه ارتباطی این استان با شرق کشور است. از این رو حفظ و نگهداری از رویه آسفالتی و ابنیه‌های موجود در آن جزء وظایف اصلی این اداره کل بوده که در همین راستا عملیات بهسازی و تعمیر پل "خشک آبندان" که به دلیل کثرت بار ترافیکی، گذشت زمان، نفوذ رطوبت و شرایط آب و هوایی دچار صدمات و خرابی‌هایی در دال‌های پل به آن وارد شده بود با همت کارشناسان اداره کل تعمیر و مرمت شد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل آسفالت تراشی با دستگاه آسفالت تراش و تخریب بتن پیشین، در آوردن میله گردهای فسرده و جایگزینی میله گردهای جدید، بتن ریزی مجدد به علاوه افزودن مواد مقاوم کننده بتن بوده است. با توجه به بتن ریزی، این محور به مدت ۷ روز مسدود بود که پس از سپری شدن این زمان و بازدیدکارشناسان از بتن‌های مصرفی و تایید آنها ، عملیات اجرای روکش آسفالت در سطح محور به اجرا در آمد.

     




    نظرات کاربران