در حال بارگذاری ...
  • جدیت در اجرای ارتقاء ایمنی راه‌های ارتباطی بابل


    نصب ۲۲ کیلومتر نیوجرسی و اجرای روکش آسفالت به مقدار بالای ۶۰ کیلومتر در سطح محورهای بابل از جمله محور بابل _ آمل جدید، بابل _ آمل قدیم، محور گنج افروز و شهید صالحی به اجرا درآمده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان بابل از اقدامات گسترده ایمن‌سازی در سطح محورهای این شهرستان خبرداد و گفت: ارتقاء ایمنی در سطح محورهای مذکور با جدیت در حال اجراست.

    حیدر نوروزی در این نشست که با حضور استاندار مازندران، معاون عمرانی استاندار، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و روسای ادارات این شهرستان در محل فرمانداری بابل برگزار شد، گفت: شهرستان بابل از جمله شهرستان‌هایی بوده که از لحاظ جغرافیایی و شرایط توپوگرافی بسیار مهم و حساس است. لذا می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی آن همواره ایمن و استاندارد باشد. از این رو این اداره کل با محدودیت‌های اعتباری و مالی توانسته اقدامات درخور توجه‌ای در زمینه ایمن‌سازی در سطح جاده‌های این شهرستان را به اجرا گذارد.

    نوروزی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۲ درصد از علائم منصوبه در استان، در سطح جاده‌های بابل بوده است. وی گفت: در راستای ایمن‌سازی نیز نصب ۲۲ کیلومتر نیوجرسی و اجرای روکش آسفالت به مقدار بالای ۶۰ کیلومتر در سطح محورهای بابل از جمله محور بابل _ آمل جدید، بابل _ آمل قدیم، محور گنج افروز و شهید صالحی به اجرا درآمده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در حوزه توسعه راه‌ها نیز در حوزه بابل گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ دستگاه پل توسط این اداره کل در جاده‌های بابل در دست احداث است.

    نوروزی در ادامه به حوزه راه روستایی اشاره کرد و افزود: این اداره کل مشارکت مثبت و خوب روستاییان در سال گذشته بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان را بهسازی و آسفالت کرد.

     

     




    نظرات کاربران