در حال بارگذاری ...
  • سیستم نوبت‌دهی مجازی (VTS) در پایانه بار بندرعباس


    پیش از اجرای این طرح رانندگانی که قصد دریافت بار از طریق پایانه بار را داشتند باید ضمن مراجعه به همراه کامیون به پایانه، نسبت به اخذ نوبت اقدام و پس از طی مدت انتظار، اقدام به دریافت مجوز و بارگیری کنند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، سیستم نوبت‌دهی مجازی VTS به منظور صرفه‌جویی در زمان، سوخت و هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان از روز گذشته در پایانه بار بندرعباس راه‌اندازی شد.

    غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای این سازمان با اعلام این مطلب گفت: شرایط استفاده از این سیستم توسط رانندگان  ثبت‌نام راننده در سامانه پیامکی پایانه بار( ۱۰۰۰۴۴۱۴)، فعال بودن راننده و ناوگان(دارا بودن کارت هوشمند معتبر)،ارسال صحیح شماره کارت هوشمند ناوگان ،معرفی یک شماره همراه مشخص (جهت یک ناوگان مشخص)  و سپری شدن مدت زمان سفر قبلی (مجوز اعلان بار قبلی) می‌باشد.

    وی با اشاره به این که اجرای این طرح در روز نخست از سوی رانندگان به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است ، افزود:  سه محل در پایانه بار بندر عباس جهت رفاه این قشر زحمتکش  و ثبت نام آنان پیش‌بینی شده است.

    دغاغله در خصوص مزایای راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی مجازی (virtual turns system) اظهار داشت: جلوگیری از تردد اضافی ناوگان در جاده های مواصلاتی ، صرفه جویی در  زمان، سوخت، هزینه، جلوگیری از تشکیل صفوف طولانی در ورودی پایانه بار، جلوگیری از تجمع رانندگان در پایانه بار، ایمنی عبور و مرور در جاده ها و کاهش تردد اضافی، عدم تعجیل رانندگان در مراجعه به پایانه بار، حضور بیشتر رانندگان در کانون خانواده، جلوگیری از اتلاف وقت و معطلی در پایانه بار عمده‌ترین مزایای طرح یاد شده می‌باشد.

    وی افزود: پیش از اجرای این طرح رانندگانی که قصد دریافت بار از طریق پایانه بار را داشتند باید ضمن مراجعه به همراه کامیون به پایانه، نسبت به اخذ نوبت اقدام و پس از طی مدت انتظار، اقدام به دریافت مجوز و بارگیری کنند که با اجرای این طرح دیگر نیازی به مراجعه حضوری رانندگان و ناوگان به پایانه بار نبوده و پس از ثبت نام در سامانه به صورت مجازی اقدام به اخذ نوبت می‌شود.

     




    نظرات کاربران