در حال بارگذاری ...
  • روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی خلیل‌آباد


    در مجموع بابت اتمام این پروژه، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر و خلیل‌آباد خراسان رضوی از انجام عملیات روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان خلیل‌آباد خبر داد.

    غلامرضا ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: این پروژه به میزان ۲۵ کیلومتر با عرض آسفالت ۶ متر و ضخامت ۳ سانتیمتر توسط اداره راه و شهرسازی کاشمر، با آسفالت گرم توپکا و با استفاده از قیر مشارکتی و مشارکت ۳۰ درصدی خیرین راهساز شرکت کیمیا سروش پاسارگاد انجام شد.

    وی ادامه داد: با اتمام این پروژه که مربوط به محور روستایی جعفرآباد است و راه اصلی کاشمر- خلیل‌آباد - بردسکن را به محور اصلی بردسکن - بجستان متصل می‌کند، مسافرانی که قصد مسافرت از این مسیر را دارند از راه مناسب برخوردار شدند.

    رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر و خلیل‌آباد اضافه کرد: در مجموع بابت اتمام این پروژه، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

    ابراهیمی اظهار امیدواری کرد: امسال با همت هر چه بیشتر خیرین محترم و راهداران و گشایش در اعتبارات و قیرهای مشارکتی، شاهد اجرای پروژه‌های عظیم‌تری در حوزه راه و شهرسازی شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد باشیم.

     




    نظرات کاربران