در حال بارگذاری ...

عمان در حال تبدیل به یکی از مراکز مهم حمل و نقل و لجستیک منطقه


به عنوان تنها نمایشگاه متمرکز بر صنعت، ME-TRANSLOG متخصصان و تصمیم سازان را از تمامی بخش های حمل و نقل و لجستیک جذب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، توسعه اقتصادی سریع، سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت و شهرسازی، پادشاهی عمان و منطقه خاورمیانه را به یک بازار با طراوت و قدرتمند در جهان تبدیل کرده است. موقعیت جغرافیایی استراتژیک این کشور، سطح فعلی توسعه بنادر در سطح بین المللی، خطوط راه آهنی که به زودی به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس متصل خواهند شد، در کنار توسعه فرودگاه ها، سرمایه گذاری مستمر در زمینه زیر ساخت های جاده ای و حمل و نقل، آمادگی تبدیل شدن به یک قطب مهم حمل و نقل و لجسیتک را فراهم کرده است.

عمان به سرمایه گذاری در زمینه موقعیت جغرافیایی خود ادامه می دهد، و بطور فزاینده ای خود را به عنوان یک مرکز ترانزشیپمنت برای حمل و نقل کالا بین اروپا، آفریقا و آسیا با توسعه مداوم و طرح های رو به توسعه در این پادشاهی ادامه می دهد. هماهنگ کردن این رشد مبتنی بر ناوگان دریایی با رشد زمینی و هوایی نیز در دست اقدام می باشد، با طرح توسعه پنج ساله ۲۰۱۱-۲۰۱۵ که ۱۵٫۵ میلیارد دلار را برای پروژه راه آهن ملی؛ ۶٫۲ میلیارد دلار برای توسعه فرودگاهی؛ و ۳٫۱ میلیارد دلار برای توسعه شبکه جاده ای تعیین کرده است. طرح ها اتصال راه آهن ملی با شبکه راه آهن کشورهای شورای همکاری خلیج فارس یکپارچگی خطوط حمل و نقل منطقه ای را افزایش خواهد داد، در حالیکه توسعه جاده ای و فرودگاهی آوازه رو به رشد عمان به عنوان یک قطب حمل و نقل و لجستیک را تثبیت خواهد کرد و بخش گردشگری در حال رشد این پادشاهی را نیز تقویت خواهد کرد.

سود کسب و کار در این بخش اقتصادی زیاد می باشد،که به واسطه کثرت سرمایه گزاران محلی، منطقه ای و بین المللی علاقه مند به طرح های عظیم که در مراحل مختلف توسعه می باشند به پیش برده خواهد شد و این دروازه ای برای فرصت های کسب و کار و تجارت خواهد بود که در بخش لجستیک و حمل و نقل در حال شکوفایی عمان گشوده خواهد شد.

 

 

چرا نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک خاورمیانه (ME-TRANSLOG)

TRANSLOG توسط وزارت حمل و نقل و ارتباطات، که در حال هدایت مدرن سازی زیر ساخت های حمل و نقل و لجستیک عمان می باشد، حمایت می شود. این طرح همچنین توسط سهامداران بخش های عمومی و خصوصی و دولت پشتیبانی می شود که این امر باعث رشد و موفقیت مداوم این صنعت محوری می شود. این رویداد قصد دارد تا یک هم افزایی ایجاد کند و همکاری بین مقامات و صنایع را تقویت کند.

ME-TRANSLOG یک رویداد عظیم خواهد بود که در آن نمایش دهندگان محلی، منطقه ای و بین المللی آخرین تکنولوژی ها، بهترین شیوه های اجرایی، تحقیقات پیشرو، روندهای پیشرفته، و محصولات و راه حل های نوآورانه خود را به نمایش خواهند گذاشت تا نیازهای دولت ها، کسب و کار، نهادهای صنعتی و تجاری، و بخشهای هوانوردی، ساخت و ساز، تولید، نفت و گاز، و تاسیسات را به منظور ارائه خدمات تدارکاتی و حمل و نقل سریع تر و کارآمدتر برآورده سازند.

این رویداد به این منظور طراحی شده است تا تولید کنندگان، هماهنگ کنندگان، توزیع کنندگان، و ارائه دهندگان خدمات برای سرمایه گذاری در این بازار در حال توسعه و این حرکت رو به رشد در تمامی بخش ها ترغیب کند.

به عنوان تنها نمایشگاه متمرکز بر صنعت، ME-TRANSLOG متخصصان و تصمیم سازان را از تمامی بخش های حمل و نقل و لجستیک جذب خواهد کرد. این رویداد یک نمایشگاه تجاری مهم برای شبکه سازی و تعامل با مقامات دولتی، تصمیم گیرندگان کلیدی، مدیران اجرایی بخش صنعت، مشاوران، ارائه دهندگان خدمات، تامین کنندگان مالی، و دیگر گروه های ذینفع می باشد که آن را به یک بستر شبکه سازی با رویکرد کسب و کار تبدیل می کند.

 

 

•    تنها نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در عمان

•    برقراری ارتباط مستقیم با مسئولان دولتی

•    برنامه ریزی برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات

•    ایجاد ارتباطات جدید همراه با تحکیم ارتباطات قبلی

•    شبکه سازی با فعالان این صنعت

•    معرفی دستاوردهای مجموعه خود

•    در معرض نمایش قرار دادن سطح تکنولوژی مجموعه خود

•    تاکیید بر روی تاثیرگذار بودن در این صنعت

•    نیازسنجی بازار و سنجش رقبا

•    ایجاد نمایندگی و عقد تفاهم نامه

•    دیدار با بیش از ۵۰۰۰ بازدیدکننده تخصصی در طول ۳ روز از تمامی نقاط منطقه

•    معرفی خدمات و محصولات جدید مطابق با مخاطبین

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک به تشریح اقدامات هفت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ...

|

نظرات کاربران