در حال بارگذاری ...
  • نصب علایم ایمنی و کنترل ترافیک در جاده‌های عجب شیر


    علائم جاده ای از نظر استقرار و جانمایی بر دو نوع افقی از قبیل چشم گربه‌ای، خط کشی، هاشورها و عمودی از قبیل تابلوهای اطلاعاتی، اخباری، انتظامی است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس اداره راه وشهرسازی عجب شیر گفت : برای افزایش ایمنی و کنترل ترافیک در جاده‌های شهرستان ، علایم ایمنی نصب گردید.

    رضا سالار‌فر با بیان اینکه علائم جاده‌ای در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها نقش موثری دارند و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند؛ اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی شهرستان، علایم ایمنی اعم از تابلو های اخباری و انتظامی در محورهای شهرستان توسط راهداران نصب گردید .

    وی ضمن برشمردن اقدامات این اداره در زمینه ایمنی محورهای شهرستان تصریح کرد: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، لکه گیری جاده ها، نصب تابلوها ، بازسازی و نوسازی تابلوهای ایمنی قدیمی و فرسوده، نوسازی میله‌های ترافیکی نصب شده در کمربندی از جمله اقدامات اداره راه و شهرسازی عجب‌شیر در سال جاری در راستای ایمنی محورهای شهرستان بوده است.

    رضا سالاری‌فر گفت: تقویت علائم افقی وعمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگه‌داری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط‌کشی و لکه‌گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌هایی ایمن‌سازی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است . نصب این علایم علاوه بر هشدار و اطلاع‌رسانی سبب ارتقاء  ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود .

    رئیس اداره  راه و شهرسازی عجب‌شیر از رانندگان خواست ضمن توجه کامل به پیام‌های موجود در بنرهای ثبت شده در رعایت مقررات ایمنی برای پیشگیری از حوادث احتمالی همکاری کنند .

    علائم جاده ای از نظر استقرار و جانمایی بر دو نوع افقی از قبیل چشم گربه‌ای، خط کشی، هاشورها و عمودی از قبیل تابلوهای اطلاعاتی، اخباری، انتظامی است.




    مطالب مرتبط

    نصب و ساماندهی تابلوهای انتظامی و اخطاری با هدف ارتقاء ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش میزان تصادفات جاده‌ای ، از جمله اقدامات معاونت راهداری است که این اداره کل در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲ هزار و ۳۵۰ مورد نصب و ساماندهی این تابلوها را به سرانجام رسانده است .

    |

    نظرات کاربران