در حال بارگذاری ...
  • افزایش جابه جایی کانتینر در بندر شانگهای


    حجم جابه جایی کانتینرها در ماه گذشتۀ سال جاری میلادی نیز روندی صعودی داشت که در مقایسه با ماه می با جابه جایی سه میلیون و 9 هزار TEU افزایش 1.8 درصدی را نشان می دهد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، بندر شانگهای چین از افزایش حجم جابه جایی کانتینر در ماه ژوئن سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

    با توجه به آمار منتشر شده از سوی (SIPG)، حجم جابه جایی کانتینرها در ماه گذشته در شلوغ ترین بندر جهان به سه میلیون و 14 هزار TEU رسید که حاکی از افزایش 2.2 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با جابه جایی سه میلیون و هشت هزار TEU است.

    بر اساس این گزارش، حجم جابه جایی کانتینرها در ماه گذشتۀ سال جاری میلادی نیز روندی صعودی داشت که در مقایسه با ماه می با جابه جایی سه میلیون و 9 هزار TEU افزایش 1.8 درصدی را نشان می دهد.

    این گزارش در ادامه افزود: توان عملیاتیِ بندر شانگهای در نیمۀ نخست سال 2016 میلادی 17 میلیون و 89 هزار TEU ثبت شد که کاهش ناچیز 0.7 درصدی را از 18 میلیون و دو هزار TEU در مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بنادر کشور چین ۴.۹ درصد افزایش حجم عملیات کانتینری را برای دوره ژانویه تا اکتبر سال جاری نسبت به سال گذشته تجربه کرده و در ...

    |

    نظرات کاربران