در حال بارگذاری ...
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های استان البرز


    آزاد راه تهران- کرج و بالعکس با ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار تردد، پرترددترین محور استان بوده و پس از آن آزادراه کرج- قزوین و بالعکس با ۹۵۲ هزار و ۱۰ تردد قرار دارد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، در ایام تعطیلات عید سعید فطر، تردد بیش از ۷ میلیون و ۴۰۸ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز ثبت شد.

    سید یعقوب میرکتولی مدیر این اداره کل با اعلام این خبر افزود: بر حسب آمار اخذ شده از طریق تردد شمارهای نصب شده در ۴۲ مقطع از محورهای مواصلاتی استان، از ۱۴ لغایت ۱۸ تیرماه و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در مجموع ۷ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۹۷۴ تردد از استان انجام شده است.

    وی در خصوص پرترددترین محور ارتباطی در این ایام در استان البرز گفت: آزاد راه تهران- کرج و بالعکس با ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار تردد، پرترددترین محور استان بوده و پس از آن آزادراه کرج- قزوین و بالعکس با ۹۵۲ هزار و ۱۰ تردد  قرار دارد.

    همچنین در این ایام در محور کرج – چالوس و بالعکس (بیلقان) ۱۳۱ هزار و ۵۳۴ تردد ثبت شده است.

    میرکتولی در خصوص پرترددترین روزهای ایام تعطیلات در محورهای ارتباطی استان نیز افزود: پرترددترین روز در مجموع محورهای استان البرز روز ۱۵ تیرماه بوده است.

    مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان البرز با اشاره به رشد ۲/۲ درصدی مجموع ترددهای ثبت شده در استان نسبت به تعطیلات سال گذشته عید سعید فطر گفت: استان البرز مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است.

    وی نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در ایام طرح را بسیار با اهمیت ذکر کرد و افزود: علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، در ایام طرح با استفاده از دوربین‌های نظارتی موجود در محورهای استان، وضعیت ترافیک جاده‌ها در مرکز مدیریت راه‌های استان بررسی و به ارگان‌های ذیربط اطلاع رسانی شد.

     




    مطالب مرتبط

    اقدامات بخش راهداری در این حوزه شامل نگهداری زیرساخت‌ها و راه‌ها می‌شود ، جاده باید سالم ، تمیز و ایمن باشد که این مسئله هم از حیث نگهداری و کیفیت آسفالت مهم است و هم از نظر تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که مسافر بتوانند به راحتی طی طریق کند .

    |

    در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت : ۵۱۳ هزار و ۸۰۳ نفر - سفر دریایی از ۱۸ تا ۲۴ فروردین انجام شد . ...

    |

    نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

    |

    نظرات کاربران