در حال بارگذاری ...
  • استقبال راهداران کرمانشاهی از مسافران تابستانی


    در سال‌های گذشته حجم سفرهای تابستانی به استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته که البته شرایط اقتصادی منطقه هم در کنار این مهم، ترافیک عبوری کل محورهای استان را افزایش می‌دهد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر از اقدامات راهداران برای آماده سازی راه‌های استان به منظور ترددی ایمن قبل از شروع سفرهای تابستانی خبر داد.

    عبدالله بهادری گفت: در سال‌های گذشته حجم سفرهای تابستانی به استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته که البته شرایط اقتصادی منطقه هم در کنار این مهم، ترافیک عبوری کل محورهای استان را افزایش می‌دهد. این مهم راهداران را مجاب می‌کند، تا پایان ماه مبارک رمضان، بخش عمده اقدامات راهداری را به منظور ارتقاء بیش از پیش ایمنی و خدمات رسانی پررنگ‌تر به مسافران را به پایان برساند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در توضیح این اقدامات ضمن اشاره به لکه‌گیری و روکش ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان و همچنین خط کشی بیش از ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مورد نیاز مخصوصا در نقاط پرگردشگر، به تیغه‌زنی حاشیه راه‌ها به منظور منظر آرایی و جلوگیری از خطر آتش سوزی در در اثر پرتاب اجسام آتش زا، شانه سازی نقاطی که بالقوه پرخطر بوده و اختلاف ارتفاع دیده می‌شود، تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، چراغ‌های چشمک‌زن و روشنایی‌های تونل‌های سطح استان، آشکارسازی نقاط پرخطر، نصب تابلوهای کیلومتر شمار و حد ترخص و نصب نیوجرسی‌های مفصلی و لولایی در پرتگاه‌ها و رفوژ میانی بزرگراه‌ها اشاره کرد.

    گفتنی است از امروز ۹۵/۴/۱۵ در تمام طول ایام سفر گشت‌های راهداری با پوشش محورهای استان آماده خدمات رسانی هستند.

     




    نظرات کاربران