در حال بارگذاری ...
  • انجام ۵۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی در راه‌های استان اصفهان


    عملیات اجرای خط‌کشی گرم و سرد محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال انجام شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۵ هزار و ۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌های استان اصفهان با هدف ارتقاء ایمنی حمل و نقل و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه انجام شده است.

    خط‌کشی راه‌ها از جمله علائم افقی راه‌ها محسوب می‌شود که به عنوان مکمل علائم عمودی در سطح محورها به منظور تنظیم حرکت وسایل نقلیه، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و قابل رویت کردن سطح جاده به ویژه در شب و با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد ترسیم می‌شود.

    احمد صفری محمدی رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: عملیات اجرای خط‌کشی گرم و سرد محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال انجام شده است. ۱۵۰ کیلومتر خط اسپری گرم در آزادراه‌ها و ۵۰۰۰ کیلومتر خط سرد بر رویه‌های جدید آسفالتی و تجدید خط‌کشی اجرا شده است.

    صفری به محورهایی که عملیات خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این عملیات در سطح بزرگراه‌های استان از قبیل بزرگراه آزادگان، بزرگراه اصفهان – نایین – اردکان و بالعکس و محور سمیرم- شهرضا و اصفهان – شهرضا – آباده و در سطح راه‌های روستایی با هدف گردشگری از جمله ابیانه – نطنز، مصر- خور و بیابانک و راه‌های روستایی شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن و سمیرم و در راه‌های اصلی تیران – سامان، خور- طبس، اصفهان- اردستان و چوپانان - اردکان انجام شده است.

     




    مطالب مرتبط

    خرید و نصب دو هزار عدد علائم راهنمایی و رانندگی و تعمیر و نصب ۵ کیلومتر از حفاظ های فلزی و بتنی و ایمن‌سازی و آشکارسازی ۷۰ مقطع مستعد تصادف از دیگر اقدامات بوده است .

    |

    نظرات کاربران