در حال بارگذاری ...
  • تقاطع غیرهمسطح شهر قدس در انتظار تزریق منابع مالی


    این پروژه دارای ۴ رمپ است، رمپ A رمپ ورودی از سمت کرج به سمت شهرقدس-رمپ B رمپ خروجی از سمت شهر قدس به تهران – رمپ C رمپ خروجی از سمت شهرقدس به کرج – رمپ D رمپ ورودی از تهران به شهرقدس است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، پروژه بزرگ احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهر قدس با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تأمین منابع مالی است.

    شهداد کاوه مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان تهران ضمن اشاره به بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از جریان پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور و نظر به اهمیت اجرای این پروژه گفت:

    پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شهرقدس با هدف رفع مشکلات ترافیکی موجود در تردد خودروهای ورودی و خروجی شهرقدس به تهران و کرج و به منظور حذف تقاطع مسیر ورودی شهر قدس با بزرگراه فتح و راه آهن در تیر ماه ۱۳۸۹ جهت اجرا به یک شرکت راهسازی واگذار شد که به دلیل مشکلات مالی و برخی مشکلات اجرایی به قرارداد شرکت مربوطه خاتمه پیمان داده شد و ادامه عملیات تکمیلی پروژه مذکور به شرکت شاخص راه شهریار واگذار شد، شرکت مذکور از دیماه سال ۱۳۹۴ تاکنون با ظرفیت اجرایی قابل توجه پس از رفع معارضین و موانع موجود و پیگیری‌های مجدانه مجری طرح (اداره کل راه و شهرسازی استان تهران) موفق به پیشبرد پروژه با اهداف تعیین شده در برنامه زمانبندی شده است.

    کاوه در ادامه، نظر به اهمیت طرح مذکور گفت: این پروژه دارای ۴ رمپ است، رمپ A رمپ ورودی از سمت کرج به سمت شهرقدس-رمپ B رمپ خروجی از سمت شهر قدس به تهران – رمپ C رمپ خروجی از سمت شهرقدس به کرج – رمپ D رمپ ورودی از تهران به شهرقدس است.

    کاوه افزود: تمامی موانع و معارضین موجود در مسیر پروژه اعم از لوله گاز، فیبر نوری، خطوط اصلی لوله آب، فضای سبز، طرح انحراف از ترافیک و معارضین ملکی و تاسیاتی با درایت و پیگیری مسئولین مرتفع شده و در صورت تکمیل مراحل اجراء و نصب سازه موقت (سازه نگهبان موقت جهت تامین ایمنی مسیر) در اسرع وقت، عملیات اجرایی پروژه در رمپD  باتوجه به ایجاد جبهه کاری با جدیت و گستردگی بیشتری ادامه خواهد یافت. تاکنون ۳۱۴ عدد شمع، ۴۵ عدد پایه و ۴۴ دهانه تابلیه در پروژه مذکور اجرایی شده است که پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود.

    مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان تهران مبلغ پیمان قرارداد این پروژه را در فاز دوم ۱۹۰/۷۵۱/۸۸۰/۰۲۱ ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون مبلغی به پیمانکار مربوطه پرداخت نشده و در صورت عدم پرداخت متاسفانه پروژه‌ای با چنین اهمیت خاص در رفع معضلات ترافیکی منطقه دچار وقفه خواهد شد




    مطالب مرتبط

    افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

    |

    خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

    |

    ۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

    |

    تکمیل ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور ١٨٠ کیلومتری میانه - میاندوآب ، محور قزوین - الموت به طول ۶۲ کیلومتر ، از مهمترین برنامه هایی است که در شرکت ساخت در برنامه تکمیل قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران