در حال بارگذاری ...

توقف پروازهای ایران ایر در مسیر کوالالامپور – تهران


پروازهای ایران ایر در مسیر تهران به کوالالامپور هفته ای دو بار و روزهای سه شنبه و جمعه انجام و روزهای چهارشنبه و شنبه پروازهای برگشت از پایتخت مالزی برقرار بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، پروازهای 'ایران ایر' در مسیر تهران - کوالالامپور پایتخت های کشورمان و مالزی متوقف و این پروازها تا اواسط مردادماه انجام نمی شود.

این پروازها با توجه به اینکه بوئینگ '747 اس.پی' شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از سال ها پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران زمینگیر شد، به طور موقت انجام نمی شود.

'امیررضا عمرانی' رئیس شرکت هما در کوالالامپور با تایید متوقف شدن پروازهای کوالالامپور – تهران این شرکت، احتمال داد پروازهای هما در این مسیر از اول اگوست (11 مرداد) از سرگرفته شود.

با توقف پروازهای تهران – کوالالامپور شرکت ایران ایر، افرادی که پیش از این تا آخر ماه جولای (10 مرداد ماه) بلیت های این شرکت را در این مسیر پیش خرید کرده اند، با پروازهای دیگر جابجا می شود.

پروازهای ایران ایر در مسیر تهران به کوالالامپور هفته ای دو بار و روزهای سه شنبه و جمعه انجام و روزهای چهارشنبه و شنبه پروازهای برگشت از پایتخت مالزی برقرار بود.

عمرانی گفت که پروازهای تهران – کوالالامپور ممکن است با هواپیمای بوئینگ 747 که اکنون متوقف شده از سرگرفته شود و این احتمال نیز وجود دارد که هواپپمای دیگری تا این تاریخ جایگزین این بوئینگ شود.

 

 

رئیس شرکت هما در کوالالامپور در خصوص مسافرانی که بلیت های این شرکت را در این ایام پیش خرید کرده اند، گفت که ایران ایر تسهیلاتی را برای این مسافران در نظر گرفته و این گروه را با پروازهای ماهان و یا ایرآسیا به مقصد می رساند.

پروازهای ماهان ایران هم اکنون در مسیر تهران – کوالالامپور برقرار است و نخستین پرواز ایرآسیا نیز قرار است از امشب (سه شنبه شب) به مقصد تهران برقرار شود.

وی گفت که ایران ایر برای ارائه خدمات به مسافرانی که بلیت بازگشت بدون تاریخ نیز از این شرکت دریافت کرده اند اقدام کرده و تلاش می کند این مسافران را با پروازهای این دو شرکت جابجا کند.

گفته می شود هواپیمای بوئینگ 747 'اس.پی' ایران ایر که پرواز تهران – کوالالامپور را بر عهده داشت، تنها هواپیما از این نوع در جهان بود که پرواز می کرد و طرفدارانی را از سایر کشورهای جهان به تهران و کوالالامپور می کشاند تا پرواز با این بوئینگ را تجربه کنند.




نظرات کاربران