در حال بارگذاری ...
  • پیش‏ بینی یاتا از تاثیر صنعت هوایی بر رشد اقتصادی سنگاپور


    این کشور هم ‏اکنون سرمایه‏ گذاری مفصلی بر روی توسعه زیرساخت ‏های صنعت حمل و نقل هوایی خود انجام می ‏دهد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ نتایج یک مطالعه تازه نشان می ‏دهد تعداد مسافران هوایی و تعداد شغل ‏های مرتبط با این صنعت در بیست سال آینده در سنگاپور به بیش از دو برابر آمار کنونی افزایش خواهد یافت.

    پیش ‏بینی‏ ها نشان می‏ دهد تاثیر این رشد در صنعت هوانوردی سنگاپور بر میزان تولید ناخالص داخلی این کشور نیز چشمگیر خواهد بود و در سال ۲۰۳۵ سهم بخش هوایی از تولید ناخالص ملی سنگاپور به ۶۵ میلیارد دلار می ‏رسد. گزارش اخیر توسط اتحادیه بین ‏المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) تهیه و منتشر شده است.

    بر اساس این گزارش ابعاد و حجم بازار حمل و نقل هوایی سنگاپور کماکان در مقایسه با سایر کشورهای منطقه آسیا اقیانوسیه کوچک خواهد ماند اما نرخ رشد آن در بیست سال آینده نسبت به برخی کشورهای همسایه مانند مالزی، تایلند و هنگ کنگ پیشی خواهد گرفت. تحلیل مختصصان یاتا تصویر مثبتی از آینده اقتصاد سنگاپور ترسیم می‏ کند.

    این کشور هم ‏اکنون سرمایه‏ گذاری مفصلی بر روی توسعه زیرساخت ‏های صنعت حمل و نقل هوایی خود انجام می ‏دهد. ترمینال شماره چهار فرودگاه چانگی تا سال آینده به بهره‏ برداری می‏ رسد و کار بر روی ساخت ترمینال بسیار عظیم شماره ۵ در فاصله ۱/۶ کیلومتری از سایر ترمینال‏ ها به خوبی پیش می‏ رود. در صورت عملیاتی شدن ترمینال شماره ۵ تا پایان دهه آینده میلادی انتظار می‏ رود ظرفیت پذیرش مسافر فرودگاه چانگی از ۶۶ میلیون مسافر در سال کنونی به ۱۳۵ میلیون مسافر در سال افزایش یابد.




    مطالب مرتبط

    با دو برابر شدن ترافیک مسافران تا سال ۲۰۴۰ بهینه‌سازی و بهبود فرآیندهای فرودگاهی باید ادامه یابد . بررسی اسناد سفر مسافران یکی از کارهای وقت گیر است که به اتوماسیون بیشتر نیاز دارد. علاوه بر این ، ویژگی‌های جدید این سامانه نیز نقش اساسی در حمایت از صنعت در حرکت به سمت سفرهای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، یاتا نتایج نظرسنجی جهانی مسافران ۲۰۲۳ خود را اعلام کرد و نشان داد که مسافران همچنان سرعت و راحتی را در اولویت قرار می دهند ...

    |

    نظرات کاربران