در حال بارگذاری ...
  • صادرات نخستین محموله سنگ گچ از مجتمع بندری امام خمینی(ره)


    نخستین محموله صادراتی سنگ گچ به مقصد کشور مالزی با مشارکت بخش خصوصی بمیزان 56 هزار و 200 تن به مجتمع بندری وارد شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، نخستین محموله ی صادراتی سنگ گچ در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به وزن بیش از 56 هزار تن بارگیری و ارسال شد.

    معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به استقبال صاحبان کالا از ظرفیت های موجود مجتمع بندری امام خمینی(ره) جهت صادرات کالا اظهار داشت:  به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای بارگیری انواع کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی و برخورداری این مجتمع بندری از محوطه های وسیع  دپوی کالا و تجهیزات مناسب بارگیری و همچنین عمق مناسب اسکله های با ظرفیت بالا، شاهد استقبال صاحبان کالا و صادرکنندگان مواد معدنی جهت استفاده از امکانات مجتمع بندری امام خمینی(ره) بوده ایم.

    مهندس گرایلو در ادامه افزود: نخستین محموله صادراتی سنگ گچ  به مقصد کشور مالزی با مشارکت بخش خصوصی بمیزان  56 هزار و 200 تن  به مجتمع بندری وارد شده و با اتخاذ تمهیدات ویژه تحت نظارت کارشناسان امور بندری، به کشتی مروطه بارگیری گردید.

    وی با اشاره به دسترسی این مجتمع بزرگ بندری به آزاد راهها و اتوبان های گسترده کشور و همچنین راه آهن سراسری و تجربه ی کافی در بارگیری انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی، روند بارگیری این نوع کالا را بسیار مطلوب و رو به رشد عنوان کرد

     




    مطالب مرتبط

    با بهره‌گیری از ظرفیت حمل کانتینری در زمینه تخلیه و بارگیری کالاهای مواد معدنی که برای نخستین بار در این بندر بزرگ تجاری انجام می‌شود ، علاوه بر فعال‌سازی ظرفیت‌های پایانه کانتینری و بهره‌گیری از مزایای ناشی از این شیوه پیشرفته حمل و نقل ، موجبات ارتقاء رضایتمندی مشتریان ...

    |

    نظرات کاربران