در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی همدان از پروژه ۴خطه تویسرکان-کنگاور


    ۳۳ کیلومتر به صورت چهارخطه از شهرستان تویسرکان به سمت سه راهی کنگاور در محدوده حوزه استحفاظی استان همدان بوده که اجرای ۱۵ کیلومتر از آن در دو قطعه در حال احداث است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از روند اجرایی پروژه چهارخطه تویسرکان- کنگاور بازدید کرد.

    محمد رودباری بیان کرد: بیس و آسفالت از ابتدای محور به روستای اریکان تا پایان ماه مبارک رمضان باید به سرعت انجام شود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان نیز در این بازدید گفت: ۳۳ کیلومتر به صورت چهارخطه از شهرستان تویسرکان به سمت سه راهی کنگاور در محدوده حوزه استحفاظی استان همدان بوده که اجرای ۱۵ کیلومتر از آن (تویسرکان تا سه راهی فرسفج) در دو قطعه در حال احداث است. هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت ترافیک و ایمن‌سازی محور با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه، سهولت جابجایی محصولات کشاورزی و صنعتی، ارتباط بزرگراهی تویسرکان و دیگر شهرهای همجوار با غرب کشور، ایجاد مسیر جایگزین همدان- اسدآباد-کنگاور به همدان –تویسرکان- کنگاور است.

    وی افزود: اجرای عملیات زیرسازی تا مرحله ساب بیس به طول ۱۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد توسط شرکت ره آرا انجام و عملیات ساب بیس و بیس و آسفالت ۴ کیلومتر توسط شرکت بتن راه میلاد با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد انجام گرفته است. عملیات اجرای بیس و آسفالت ۶ کیلومتر توسط شرکت پوشش راه هگمتانه در حال اجراست که آسفالت آن از ابتدای محور به طول ۳ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است اجرای عملیات بیس و آسفالت یک کیلومتر پایانی در حال انجام است و به زودی ۱۰ کیلومتر ابتدای مسیر به بهره‌برداری خواهد رسید.

    نانکلی در پایان افزود: همچنین عملیات زیرسازی ۵ کیلومتر قطعه دوم توسط شرکت راه پل خمش با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

     




    نظرات کاربران