در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات بهسازی جاده آبادان ـ بندر چوئبده


    با اجرای پروژه میزان تصادفات جاده ای در این مسیر ارتباطی کاهش و سرعت خودروهای حمل کالای های صادراتی به این بندر افزایش می یابد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی جاده آبادان ـ بندر چوئبده خبر داد.

    منوچهر رحمانی گفت: برای اجرای عملیات بهسازی جاده47 کیلومتری آبادان - بندر چوئبده پنج میلیارد ریال اختصاص یافته است. عملیات بهسازی این جاده شامل شانه سازی، خط کشی و آسفالت نقاط آسیب دیده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی این جاده طی سه ماه آینده خاطر نشان کرد: میزان تصادفات جاده ای در این مسیر ارتباطی کاهش و سرعت خودروهای حمل کالای های صادراتی به این بندر افزایش می یابد. این جاده که از کنار آبراه بهمنشیر می گذرد در دوران دفاع مقدس، محور اصلی پشتیبانی و رساندن مهمات به رزمندگان محاصره شده در جزیره آبادان بود و همواره زیرآتش نظامیان بعثی عراق قرار داشت.

    هرسه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بودند پس از انتخاب همه مساعی خود را برای بهبود و بازسازی راههای ارتباطی بکار گیرند.

    شایان ذکر است چوئبده یکی ازبنادر جزیره آبادان بوده و عموما" دام زنده سبک و سنگین از آن صادر می شود.

     




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا کرمی مصمم رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پلیس راهور در نخستین رویداد راه هوشمند گفت : ما از تمام ایده هایی که بتواند باری را از دوش همکاران بنده ...

    |

    حداقل الزامات ایمنی در تمامی نقاط حادثه خیز و دارای تصادف محورهای استان همدان انجام شده است که شامل نصب تابلوهای فسفری ، ایجاد شیار لرزاننده ، خط کشی ، نصب روشنایی مقطعی ، خاکریزی و نصب حفاظ بتنی می شود .

    |

           

    |

    نظرات کاربران