در حال بارگذاری ...
  • شروع عملیات اجرایی کمربندی خرمشهر به آبادان


    این کمربندی به طول ۱۵ کیلومتر از پل سوم خرداد به سمت کانال ژیان و از آنجا به جزیره آبادان وصل خواهد شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، شهردار خرمشهر از شروع عملیات اجرایی کمربندی خرمشهر به آبادان با هدف روان سازی ترافیک و عبور بی خطر خودروهای سنگین ترانزیتی خبر داد.

    محمدعلی دوایی فر افزود : این کمربندی به طول ۱۵ کیلومتر از پل سوم خرداد به سمت  کانال ژیان و از آنجا به جزیره آبادان وصل خواهد شد.

    وی از اداره کل راه و شهرسازی خواست پروژه احداث پل کمربندی بر روی کانال ژیان را در دستور کار خود قرار دهد تا اتصال دو سوی پل هرچه زودتر عملیاتی شود.

    شهردار خرمشهر ، تردد خودروهای سنگین در داخل شهر خرمشهر را یکی از معضلات ترافیکی این شهر بندر در سال های اخیر بیان و ابراز امیدواری کرد با ساخت کمربندی خرمشهر – آبادان تصادفات شهری به حداقل رسیده و مسیر ایمن تردد خودروهای سنگین هموار شود.

    به گفته وی هم اکنون بخش مهمی از تریلرهای حامل کالاهای صادراتی به مرز شلمچه از داخل شهر خرمشهر عبور می کنند که با ساخت کمربندی ، این ترددها به خارج از خرمشهر هدایت می شود.

    به گفته دوایی فر ، تردد خودروهای ترانزینی و حامل کالاهای صادراتی از داخل شهر خرمشهر ، خسارات زیادی به زیرساخت های این شهر بندری وارد کرده است. هردوشهر بندری خرمشهر و آبادان در محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند قرار دارند.

     

     




    مطالب مرتبط

    مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین هر ماه توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مورد بازدید قرار می‌گیرند و روند آزمون‌ها و وضعیت دستگاه‌ها بررسی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران