در حال بارگذاری ...
  • ایمن سازی دو محور ارتباطی در گلستان


    برای اجرای این عملیات، یک میلیارد و 456 میلیون ریال اعتبار از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هزینه شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان از ایمن سازی دو محور ارتباطی گز غربی و آق قلا به بندرترکمن با اجرای عملیات روکش آسفالت و خط کشی در سال جاری خبر داد.

    عادل مصدقی روز سه شنبه گفت: ایمن سازی محور آق قلا به بندرترکمن به شکل لکه گیری هندسی، آسفالت حفاظتی رگلاژی و روکش آسفالت انجام شد.

    وی، طول این مسیر را هفت کیلومتر اعلام کرد و افزود: برای اجرای این عملیات، یک میلیارد و 456 میلیون ریال اعتبار از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هزینه شده است. محل اجرای پروژه از دو کیلومتر قبل کارخانه یگانه خزر تا ابتدای روستای اسلام تپه بود.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان، بهسازی محور گز غربی را یکی دیگر از اقدام های برای ایمن سازی راه های استان در سال جاری بیان کرد و گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور به طول دو هزار و 400 متر و عرض 7 متر اجرا شد. برای اجرای این عملیات، علاوه بر تامین قیر یارانه ای پروژه، حدود دو میلیارد ریال از محل منابع ملی وزارت راه و شهرسازی هزینه شده است.

    براساس اعلام راه و شهرسازی گلستان، مصدقی با اشاره به این که عملیات خط کشی از دیگر اقدام ها بوده است، افزود: برای افزایش ایمنی محور، عملیات شانه سازی آن در حال اجرا می باشد . وی، مکان اجرای پروژه را از میدان اصلی بندرگز به میدان داخلی گز غربی و جاده قدیم ذکر کرد.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و لکه گیری روکش ...

    |

    در ابتدای کار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ ، تنها کار ساخت ، بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بوشهر انجام شده بود که توسعه راه‌های روستایی طی دو سال گذشته ، نشان از عزم جدی این دولت در محرومیت‌زدایی دارد .

    |

    در مدت یاد شده ۱۹۷ هزار متر مکعب از شانه راه‌ها و راه‌های شنی نیز شن ریزی شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : امسال ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان خوزستان به بهره‌برداری ...

    |

                 

    |

    نظرات کاربران