در حال بارگذاری ...
  • جابه‌جایی 8.5 میلیون مسافر از فرودگاه امام‌خمینی (ره)

    میزان جابه‌جایی مسافر از طریق فرودگاه امام به مرز 8.5 میلیون مسافر خواهد رسید.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  Iranway  ، مدیرکل فرودگاه امام‌خمینی(ره) در رابطه با ظرفیت ویژه این فرودگاه گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، میزان جابه‌جایی مسافر از طریق فرودگاه امام به مرز 8.5 میلیون مسافر خواهد رسید.

    حمیدرضا سیدی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه 200 پرواز در فرودگاه امام‌خمینی(ره) نشست و برخاست دارند که در ایام نوروز امسال، روزانه 52 هزار مسافر با 265 پرواز جابه‌جا شدند.

    وی ادامه داد: در سال 94 تعداد 7 میلیون و 250 مسافر از این فرودگاه جابه‌جا شدند که نسبت به زمان مشابه سال 93 شاهد رشد 15 درصدی میزان جابه‌جایی مسافر بودیم.

    معاون امور فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) یادآور شد: همچنین ظرفیت اسمی این فرودگاه برای جابه‌جایی مسافر 4.5 میلیون نفر در سال است در حالی که در سال 94 تعداد 7 میلیون و 250 هزار مسافر جابه‌جا شدند و ما نیز برای امسال فرصت انتقال 8.5 میلیون مسافر به وسیله فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) را در نظر گرفتیم.   
     




    مطالب مرتبط

    ۶۴ درصد سفرها برون استانی و ۳۶ درصد آن‌ها درون استانی بودند ، همچنین ۸۵ درصد آن‌ها با سواری ، ۱۳ درصد با مینی بوس و دو درصد نیز با اتوبوس صورت گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن زاگرس از جابجایی بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر در راه آهن زاگرس خبر داد .

    |

    هم اینک ۳ پایانه مسافری فعال ، ۶۴ شرکت مسافربری و بیش از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در حوزه ی تحت‌ پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : یک میلیون و ۶۵ هزار نفر مسافر در ۸ ماه گذشته از استان ...

    |

    نظرات کاربران