در حال بارگذاری ...
  • احداث ایستگاههای مدرن اتوبوس در نقاط مختلف تبریز


    روزانه تعداد کثیری از شهروندان برای رفت و آمدهای درون شهری خود، از اتوبوس استفاده می کنند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز گفت: احداث ایستگاههای مدرن اتوبوس با طراحی زیبا و استاندارد با توجه به استفاده گسترده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ضروری است.

    شمس الله فیروزیان با اشاره به بهره برداری از دومین ایستگاه مدرن اتوبوس ، آمار استفاده شهروندان از اتوبوس ها را در تردد روزانه،بسیار بالا دانست و خاطرنشان نمود: روزانه تعداد کثیری از شهروندان برای رفت و آمدهای درون شهری خود، از اتوبوس استفاده می کنند و این موضوع، احداث ایستگاههای مدرن اتوبوس را به تعداد لازم و با طراحی زیبا و استاندارد ضروری مینماید.

     

     

    وی رویکرد شرکت واحد اتوبوسرانی  در احداث ایستگاههای جدید را علمی  خواند و افزود: باتوجه به وضعیت اقلیمی تبریز و جغرافیای محل با استفاده از توان علمی کارشناسان شرکت واحد  و بهره گیری از طراحان صنعتی و مد نظر قرار دادن زیبایی مبلمان شهری  توانستیم سایه بان جدید ایستگاه اتوبوس با کف سازی مناسب نصب و آماده بهره برداری گردد. این ایستگاه‌ها دارای سایبان‌هایی با طراحی مدرن، زیبا ومناسب برای معلولین و جانبازان احداث شده  و همچنین نصب آیتم های جدید ازجمله تلویزیون ،باکس روزنامه و نصب نور پردازی، تغییرات جدیدی بوده که در این ایستگاه لحاظ گردیده است  وی با تاکید بر این که نصب سایبان یکی ازمباحث مهم مبلمان شهری است، انتظار داریم شهروندان محترم در خصوص حفظ و نگهداری این سایبانها با شرکت واحد همکاری های لازم را داشته باشند.

     

     

    مدیرعامل اتوبوسرانی تصریح کرد این نوع ایستگاهها طوری طراحی شده اند که تنها پاسخگوی نیاز مورد نظرشان باشند. وی نقش ایستگاه های جدید در جذب مسافر را موثر توصیف کرد و افزود : اجرای طرح نوسازی و بهسازی ایستگاه ها و سایه بان های اتوبوس های درون شهری با هدف تکریم شهروندان و جلب رضایتمندی عمومی در دستور کاراتوبوسرانی قرار گرفته است با این همه، می توان با رعایت کردن قوانین و اصول ساخت ایستگاه‌های اتوبوس، در زمان کوتاهی به استانداردهای جهانی رسید و بدین ترتیب، بر میزان استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی افزود.

    فیروزیان در پایان با اشاره به اینکه طبق هماهنگی های بعمل آمده و لحاظ در بودجه شهرداریهای مناطق مقرر است این مدل ایستگاهها در کلیه مناطق با لحاظ نیازمندیها و اهم وفالاهم نصب شود.




    نظرات کاربران