در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ماهانه ۲.۵ درصدی قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال


    با توجه به پیشرفت کنونی، قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال، این پروژه تا پایان عمر دولت یازدهم تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از پیشرفت فیزیکی ماهانه ۲.۵درصدی قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال خبر داد و با اشاره به مذاکره با کره‌ای‌ها برای فعال کردن قطعه ۳ این آزادراه گفت: در دولت قبل این قطعه سالانه ۲درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

    علی نورزاد  در دولت قبل قطعه آزادراه تهران ــ شمال سالانه حدود ۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در حالی که با اقدامات انجام شده پیشرفت فیزیکی این پروژه ماهانه به حدود ۲.۵ درصد رسیده است.

    وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این قطعه به سالانه ۳۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت کنونی، قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال، این پروژه تا پایان عمر دولت یازدهم تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص سایر قطعات این پروژه نیز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در رابطه با قطعه ۳ آزادراه، مذاکره با کره‌جنوبی برای مشارکت در ساخت است که دیروز در دیدار با وزیر زمین و حمل و نقل کره جنوبی مطرح شد.

    نورزاد با یادآوری اینکه وزیر راه و شهرسازی وعده اتمام قطعه یک آزادراه تهران ــ شمال را دادند، افزود: در حال امضای تفاهم‌نامه با کره‌ای‌ها برای فعال کردن قطعه ۳ آزادراه تهران ــ شمال هستیم.

     




    نظرات کاربران