در حال بارگذاری ...
  • لزوم بهسازی محورهای مرز رسمی پرویزخان،خسروی و سومار


    دستور لکه گیری و روکش نقاط مورد نیاز مخصوصا در بزرگراه کربلا را صادر شده است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر کل راه و شهر سازی کرمانشاه گفت: با اتمام بارش و مساعد شدن شرایط جوی لکه‌گیری و روکش راههای آسیب دیده بخصوص در محورهای پرتردد در استان آغاز شده است.

    مهندس عبد ا... بهادری در پایان بارندگی اخیر در چند مرحله کل محور های استان را مورد بازدید قرار داد و در پی آن دستور لکه گیری و روکش نقاط مورد نیاز مخصوصا در بزرگراه کربلا را صادر کرد.

    اجرای عملیات  مذکور در کیلومتر ۶۳تا ۷۰ گردنه پاتاق،از مهمترین اولویتهای مد نظر مهندس بهادری بود،وی در این خصوص به نیروهای تحت اختیارش در حوزه راهداری تأکید کرده ، اهمیت ترانزیتی این محور مخصوصا در صادرات ۵۲ درصدی کشور به عراق همسایه و به طبع حجم سنگین ترافیک عبوری در آن ، سرعت در اجرای عملیات را میطلبد و این به معنای اتمام عملیات تا پایان ماه جاری است.

    مدیر کل راه و شهر سازی در ادامه  اولویت بندی لکه گیری محورهای استان به انجام این عملیات در در ۲۰ کیلومتر مسیر اسلام اباد غرب- سرپل ذهاب،۱۷ کیلومتر اسلام آباد - قلاجه، ۱۰ کیلومتر مسیر گور سفید در گیلانغرب به سرپل ذهاب،گیلانغرب – سومار و قصر شیرین به مرزخسروی اشاره کرد.

    مهندس بهادری اهمیت اجرای  این عملیات در محورهای فوق الذکر را وجود مرز رسمی پرویزخان،خسروی، سومار اعلام کرد و گفت: در تمام ایام سال صادرات به عراق، همچنین تردد کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور و عبور با برکت زائرین عتبات و عالیات در تمام سال مخصوصا ایام اربعین توجه ویژه به راههای مرزی را در اولویت برنامه های این اداره کل قرار می دهد.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ، به عزم وزارت ...

    |

    نظرات کاربران