در حال بارگذاری ...
  • افتتاح آزمایشی منوریل قم


    شورای اسلامی شهر قم در سال جاری تصمیم گرفته منوریل را با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت مساوی از سوی دولت و شهرداری راه‌اندازی کند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: نقشی که منوریل می‌تواند در حمل و نقل شهر قم داشته باشد مبهم است به همین خاطر فعلاً درباره ادامه این طرح پس از میدان مطهری تصمیم نگرفته‌ایم.

    ولی‌الله بیاتی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره وضعیت منوریل اظهار داشت: منوریل افتتاح شده و تقریباً دو ماه است که به صورت آزمایشی در حال حرکت است و قرار بوده این حرکت آزمایشی ۶ ماه ادامه داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه شورا هنوز برای ادامه منوریل به سمت پردیسان تصمیم نگرفته، گفت: در زمینه نقشی که منوریل می‌تواند در حمل و نقل در شهر قم از نظر میزان مسافر داشته باشد و بهای بلیتی که به دلیل هزینه‌های این طرح باید از مردم گرفته شود، ابهاماتی وجود داشت به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که این طرح تا میدان مطهری افتتاح شود و پس از آن با گرفتن بازخورد از مردم درباره ادامه طرح تصمیم بگیریم.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه وضعیت عبور منوریل از مقابل حرم مطهر هم هنوز مشخص نیست، عنوان داشت: در حال حاضر منوریل فقط تا میدان مطهری مصوبه دارد.

    وی با اشاره به اینکه هنوز ایستگاه‌های منوریل برای افتتاح آماده نیست، افزود: با این حال قرار است بعد از اتمام دوره آزمایشی کار خود را آغاز کند که البته این نیاز به تأمین اعتبارات از سوی دولت دارد.

    به گفته بیاتی، شورای اسلامی شهر قم در سال جاری تصمیم گرفته منوریل را با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت مساوی از سوی دولت و شهرداری راه‌اندازی کند.




    نظرات کاربران