در حال بارگذاری ...

برقراری پروازهای ایرفرانس به ایران از فردا


براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از 29 فروردین از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران از فردا خبرداد و گفت: مقامات حمل و نقل هوایی فرانسه با مقامات سازمان هواپیمای کشوری و وزیر حمل و نقل فرانسه فردا مسافر ویژه اولین پرواز پاریس- تهران خواهند بود.

رضا جعفر زاده گفت: پس از امضای توافقنامه از سرگیری پروازهای پاریس- تهران، مقامات حمل و نقل هوایی فرانسه با مقامات سازمان هواپیمای کشوری و وزیر حمل و نقل فرانسه فردا مسافر ویژه اولین پرواز پاریس- تهران خواهند بود.

وی با بیان اینکه پروازهای ایرفرانس از سال ۲۰۰۸ به ایران قطع شده بود افزود: براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از فردا ۲۹/۱/۹۵ از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خبرگزاری فرانسه نیز از روند رو به افزایش متقاضیان مسافران فرانسوی در سال ۲۰۱۶ برای بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی ایران مطالبی منتشر کرده است، گفت: جزایر قشم و کیش، شهرهایی چون تهران، شیراز، اصفهان، اردبیل، یزد، کاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان و منطقه باستانی شوش از جمله مقاصد گردشگران فرانسوی است. وی، ورود این هواپیما به فرودگاه حضرت امام (ره) را در ساعت ۲۰ :۲۰ دقیقه اعلام کرد.

 




مطالب مرتبط

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

|

نظرات کاربران