در حال بارگذاری ...
  • انتقال تکنولوژی‌ شرط پذیرش سرمایه‌گذاری خارجی در بنادر‌


    سه محور اصلی در مذاکرات با طرف‌های خارجی شامل «جذب سرمایه و سرمایه‌گذار»، «افزایش ارزش افزوده به فعالیت‌های اقتصادی بنادر ایران» و «انتقال تکنولوژی‌»، است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  Iranway،  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت :سه محور اصلی را در مذاکرات با طرف‌های خارجی دنبال می‌کنیم که شامل «جذب سرمایه و سرمایه‌گذار»، «افزایش ارزش افزوده به فعالیت‌های اقتصادی بنادر ایران» و «انتقال تکنولوژی‌»، است.

    ‌سعیدنژاد اضافه کرد‌: در همکاری با کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید این نکته را مد نظر داشت که سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال سرمایه‌گذاری همراه با انتقال تکنولوژی و ایجاد مزیت‌های جدید است.

     

     

    مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود‌: شرکت‌های خارجی با توجه به عدم شناخت و درک صحیح از شرایط حاکم در ایران با تصور اینکه همه کارهای عمرانی باید توسط خارجی‌ها انجام گیرد، خواستار حضور در بازار ایران هستند‌ این در حالی است که تحریم ها فرصت بسیار خوبی را در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار داد تا با خودباوری ضمن صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها، بسیاری از پروژه‌های ساخت و ساز کشور توسط نیروهای داخلی انجام شود.

    ‌معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد‌: این سازمان آماده همکاری با شرکت‌های معتبر اروپایی جهت سرمایه‌گذاری در بنادر و پسکرانه‌های بندری به ویژه در بنادر چابهار، امیرآباد و بندر شهید رجایی‌ است./




    مطالب مرتبط

    سازمان بنادر و دریانوردی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و ذیل سیاست های مرتبط با توسعه دریامحور ابلاغی از سوی معظم رهبری ، جذب ۲۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در قسمت روبناها و به کارگیری ۵۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خارجی در پسکرانه های بندری را در دست ...

    |

    نظرات کاربران