در حال بارگذاری ...
  • مذاکره نمایندگان صنعت فرودگاهی ایران با شرکت فرانسوی


    تاکنون سه تیم اقتصادی و پیش‌بینی ترافیک، معماری فرودگاهی و حقوقی از سوی طرفین تشکیل شده‌اند تا تمامی جوانب این تعامل را به خوبی بررسی کنند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، نمایندگان شرکت فرودگاه‌های کشورمان با شرکت فرانسوی "وینسی" درباره سرمایه‌گذاری این شرکت در عرصه صنعت فرودگاهی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

    پیرو توافقنامه میان شرکت فرودگاه‌های کشور با شرکت هلدینگ "وینسی" فرانسه که در سفر اخیر رئیس جمهوری به فرانسه امضا شد، جلسه‌ای میان گروه ایرانی به ریاست غلامحسین باقریان (عضو هیأت مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور) و مدیر اجرایی شرکت فرودگاهی وینسی و گروه همراه وی، در شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد.

    در این جلسه کلیات و مسایل لازم درباره منابع درآمدی، پیش‌بینی ترافیک فرودگاه مشهد و نحوه چگونگی بهره‌برداری از ترمینال‌ها و مباحث مختلف مرتبط با طرح کسب و کار بررسی شد و طرفین طی سه ساعت مذاکره، درباره خطوط کلی و نقشه راه به منظور کسب نتیجه مطلوب پیرامون پروژه سرمایه‌گذاری این شرکت فرانسوی به توافقاتی دست یافتند.

    شرکت وینسی در بسیاری از کشورهای جهان سابقه سرمایه‌گذاری در عرصه فرودگاهی را دارد و شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در پی آن است تا در صورت احراز تمامی خواسته‌هایش، با این شرکت سرمایه‌گذار فرانسوی به توافق نهایی برسد.

    اگرچه قرار است وینسی در دو فرودگاه مشهد و اصفهان سرمایه‌گذاری کند، اما اکنون تمرکز روی سپردن کار به این شرکت در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد شهر مشهد است.

    تاکنون سه تیم "اقتصادی و پیش‌بینی ترافیک"، "معماری فرودگاهی" و "حقوقی" از سوی طرفین تشکیل شده‌اند تا تمامی جوانب این تعامل را به خوبی بررسی کنند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران