در حال بارگذاری ...

تردد روزانه ۹۵ رام قطار مسافری در راه آهن شمالشرق (۱)


یک هزار و ۸۲ کیلومتر خطوط ریلی به صورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) از تردد نزدیک به ۹۵ رام قطار مسافری طی ایام نوروز آینده در خطوط ریلی این ناحیه خبر داد و گفت: این تعداد قطار روزانه ۵۰ هزار مسافر را جابجا خواهند کرد.
 
حمید درباغ عنبران اظهار داشت: پیش بینی می کنیم در ایام نوروز بطور متوسط در هر روز  دو هزار نفر باقطار وارد یکی از شهرستان های استان سمنان شده، یک هزار و ۵۰۰ نفر از این اداره کل به سفر پرداخته و ۴۶ هزار و۵۰۰ نفر  هم توسط قطارها از خطوط ریلی این اداره کل برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.

وی با احتساب این ارقام  تصریح کرد: نسبت به نوروز سال قبل پنج درصد افزایش مسافرت ریلی را شاهد خواهیم بود که البته این مهم درحالی است که همزمان کار حمل بار نیز تعطیل نشده و بارگیری کالا از مبادی مختلف در اداره کل انجام  خواهد پذیرفت. کار آماده سازی بستر مناسب تردد این حجم از قطارها و پیش بینی ملزومات آن با اعزام کمیسیون های ویژه فنی و اداری مالی در نیمه اول اسفند ماه آغاز شده است و طبق سنوات گذشته آماده ایم تا در ایام پیک سفرهای نوروزی یعنی از ۲۵ اسفند ماه ۹۴  تا ۱۶ فروردین سال ۹۵  با حضور ۹۵ درصدی پرسنل، اعم از رسمی و پیمانی،   خدمت رسانی مطلوب به هموطنان و زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) را مطلوب تر از گذشته انجام دهیم.  

 درباغ عنبران  با یادآوری اینکه راه آهن شمالشرق (۱) بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی با وسعت۵۴۱ کیلومتر در کشور را دارا است، اضافه کرد:  یک هزار و ۸۲ کیلومتر خطوط ریلی به صورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

|

تعداد مسافران ورودی و خروجی قطارها و زائرین امام هشتم (ع) در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸ نفر بوده که این مسافران در مجموع با ۲۵ هزار و ۲۰۴ رام قطار به‌صورت ورودی و خروجی در این ایام جابه‌جا شده‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک بهمن تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت : در قانون ماده ۱۲ اشاره شده است طبق مصوبه هیات وزیران ، ...

|

نظرات کاربران