در حال بارگذاری ...
  • نصب 23 دستگاه دوربین شناسگر در جاده‌های آذربایجان غربی


    سال 93 حدود 38 دستگاه تردد شمار آنلاین در استان بوده که در سال 94 بالغ بر 62 دستگاه شده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: تاکنون حدود 23 دستگاه دوربین شناسگر در جاده‌های آذربایجان غربی نصب شده است.

    عبدالحسین علی اکبری به عملکرد مرکز مدیریت راه‌ها در سال 94 و توسعه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: سال 93 حدود 38 دستگاه تردد شمار آنلاین در استان بوده که در سال 94 بالغ بر 62 دستگاه شده است.

    وی به تعداد دوربین نظارت تصویری در استان اشاره کرد و یادآور شد: 31 دستگاه دوربین نظارت تصویری در سال 93 به 36 دستگاه در سال 94 رسیده و تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری به ادارات راه و شهرسازی، پلیس‌راه، هلال احمر و ... ارسال می‌شود.

    علی اکبری با بیان اینکه تعداد دوربین شناسگر نصب شده در جاده‌های استان 23 دستگاه بوده که در شناسایی سریع‌تر وقایع جاده‌ای نقش تاثیرگذاری دارند و دوربین‌های شناسگر علاوه بر ارائه تصاویر از نقطه مورد نظر اتفاقاتی از قبیل تخلفات سرعت غیرمجاز و... را نیز ارسال می‌کنند، ادامه داد: سیستم هوا نما نیز در پایانه مسافری ارومیه نصب شده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی به بخش حمل و  نقل بین‌الملل و ترانزیت اشاره کرد و ابراز داشت: طی هشت ماه امسال ترانزیت ورود کالا از مرز بازرگان 857 هزار و 51 تن بوده و در این راستا رتبه چهارم کشوری را در ترانزیت ورود کالا دارد.

    وی با بیان اینکه هشت ماه امسال ترانزیت ورود کالا از مرز تمرچین 313 هزار و 937 تن بوده و رتبه هفتم کشور را در ترانزیت ورود کالا دارد، خاطرنشان کرد: ترانزیت خروج کالا از مرز بازرگان 476 هزار و 828 تن بوده که از رتبه ششم کشوری در ترانزیت خروج کالا برخوردار است.

    علی اکبری تعداد رانندگان باری آذربایجان غربی را تا آخر آبان‌ماه سال 94 حدود 23 هزار و 620 راننده عنوان کرد و گفت: متوسط عمر ناوگان باری استان 15.9 سال بوده و تعداد سفر در آذربایجان غربی 515 هزار سفر برآورد شده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی به بخش حمل و نقل کالا در آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: هشت ماه امسال 7.1 میلیون تن جابجایی کالا در آذربایجان غربی صورت گرفته است.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تمنایی در نشست ترانزیت ریلی به درآمدهای ترانزیت اشاره کرد و افزود : با بررسی های به عمل آمده در طول ۲۰ سال گذشته درآمدهای ترانزیت در بخش ریل و جاده کمتر ...

    |

    افزایش ساعات کاری مرز ماهیرود ، افزایش تعاملات و اختصاص اعتبارات ویژه برای دوبانده کردن مسیر سربیشه به پایانه مرزی از جمله اقدامات انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سومین لاین خروجی درب خروج ترانزیت در گمرک شهید رجایی بندرعباس شروع به فعالیت نمود .

    |

    با گشایش معبر جدید ، ظرفیت تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی از این مرز به دو برابر افزایش خواهد یافت .

    |

    میزان حمل کالاهای ترانزیت طی ۹ ماهه نخست سال جاری از رشد ۳۳ درصدی ترانزیت از قلمرو کشور خبر می‌دهد .

    |

    نظرات کاربران