در حال بارگذاری ...
  • اجرایی شدن طرح خیابان کامل در ۱۰ معبر شهر تهران

    لازمه اجرای این طرح مناسب سازی و ایمن سازی پیاده رو‌ها ، احداث و تجهیز مسیر دوچرخه و دسترسی آسان به سیستم کامل حمل و نقل عمومی و کارآمد است که توجه ویژه در این طرح به موضوع انسان محوری است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرایی شدن طرح خیابان کامل در ۱۰ معبر شهر تهران خبر داد .

    سید مناف هاشمی با اشاره به مصوبات شورای ترافیک تهران گفت: ساخت خیابان کامل در ۱۰ معبر شهر تهران مصوب شد و در دستور کار قرار گرفت .

    به گفته معاون شهردار تهران اجرای خیابان کامل در خیابان شهرداری منطقه ۱ حدفاصل میدان قدس تا میدان تجریش ، بلوار خوردین حدفاصل میدان صنعت تا بلوار دادمان در منطقه ۲ ، خیابان شهید آیت حدفاصل بزرگراه رسالت تا فرجام در منطقه ۴ ، خیابان‌های فاطمی تا جمهوری اسلامی در محدوده مناطق ۶ و ۱۱ ، حدفاصل حسن آباد تا میدان حر در منطقه ۱۱ ، خیابان سی متری نیروی هوایی در منطقه ۱۳ حدفاصل دماوند تا پیروزی ، بلوار دستواره در منطقه ۱۶ ، بلوار معلم در منطقه ۱۸ ، خیابان فداییان اسلام در منطقه ۲ و بلوار شاهد در منطقه ۲۱ خواهد بود .

    هاشمی هدف از اجرای طرح خیابان کامل را استفاده از راه برای همه افراد جامعه اعم از پیاده ، سواره ، دوچرخه سوار و... عنوان کرد و اظهار داشت : لازمه اجرای این طرح مناسب سازی و ایمن سازی پیاده رو‌ها ، احداث و تجهیز مسیر دوچرخه و دسترسی آسان به سیستم کامل حمل و نقل عمومی و کارآمد است که توجه ویژه در این طرح به موضوع انسان محوری است .




    نظرات کاربران