در حال بارگذاری ...
  • رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های قضائی مربوط به تعریض جاده‌های چهارمحال و بختیاری

    متأسفانه از جمله عوامل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مشکلات ایجاد شده در اجرای پروژه‌های عمرانی ، عدم پیگیری و دفاع مناسب و ارائه مستندات از سوی مدیران دستگاه‌ها می‌باشد که لازم است در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دادستان چهارمحال و بختیاری گفت : پرونده‌های مربوط به مشکلات اجتماعی ایجاد شده در زمینه تعریض و احداث‌ جاده های چهارخطه ، به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند .

    آرش اشرفی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با اعلام این مطلب گفت : تسریع در احداث جاده‌های جدید و مناسب از جمله دغدغه‌های دستگاه قضائی استان است ؛ زیرا بسیاری از پرونده‌های تصادفات منجر به فوت و مجروحیت به دلیل نقص جاده‌هاست . 

    معاون دادستان چهارمحال و بختیاری ادامه داد : به تمامی دادستان‌های شهرستان‌های استان ، ابلاغ خواهد شد که پرونده‌های مربوط به مشکلات اجتماعی ایجاد شده در زمینه احداث‌ جاده‌ها ، به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی شوند تا از تحمیل هزینه اضافی بر دوش پیمانکاران و عدم جذب به موقع اعتبارات که منجر به برگشت آن‌ها می‌شود ، جلوگیری شود .

    وی با گلایه از برخی مدیران دستگاه‌های اجرائی گفت : متأسفانه از جمله عوامل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با مشکلات ایجاد شده در اجرای پروژه‌های عمرانی ، عدم پیگیری و دفاع مناسب و ارائه مستندات از سوی مدیران دستگاه‌ها می‌باشد که لازم است در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد .

    اشرفی تصریح  کرد : در زمینه احداث جاده ها نیز به طور معمول تعداد زیادی از مردم و کشاورزان شاکی می‌شوند که باید در جلسات دادگاه ، هم شاکی و هم متشاکی که عموما ادارات هستند حاضر شوند و با ارائه مدارک و مستندات ، دفاعیات خود را داشته باشند که در صورت عدم حضور هر یک ، ممکن است ؛ رأی به نفع دیگری صادر شود ، لذا افزایش تعامل و همکاری با دستگاه قضائی برای تسریع پیگیری روند پرونده‌ها ضروری است .




    نظرات کاربران