در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تملک اراضی محور شهرکرد - بروجن - لردگان

    با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزاد سازی زمین های واقع در مسیر این طرح روند اجرایی آن تسریع و تا پایان آبان امسال بهره برداری می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : برای تملک اراضی زمین های مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت .

    محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن در منطقه سفید دشت تاکید کرد : با اختصاص این مبلغ باید تا ۳ ماه دیگر بهره برداری از این دو قطعه چهار خطه جاده تا پایان آبان امسال صورت گیرد . این مبلغ برای تملک زمین های دو قطعه از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح اختصاص داده شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت : برآورد اعتبار ساخت مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح ۳ هزار میلیارد ریال است .

    داریوش حسینی تصریح کرد : برای اجرای این طرح امسال یکهزار و ۸۰ میلیارد اختصاص پیدا کرد . با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزاد سازی زمین های واقع در مسیر این طرح روند اجرایی آن تسریع و تا پایان آبان امسال بهره برداری می شود .

    نوبخت همچنین از روند اجرایی پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت شهرکرد و همچنین از پروژه کمربندی شمالی شهرکرد بازدید میدانی کرد .

    محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

    |

    نظرات کاربران