در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پایانه مسافری سرو در آذربایجان غربی تا پایان آذر ماه

    ۲۳ درصد ورودی و خروجی کشور از گمرکات آذربایجان غربی انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت : پایانه مسافری سرو تا پایان آذر به بهره‌برداری می‌رسد .

    عبدالحسین علی اکبری به عملیات عمرانی پایانه‌های مرزی استان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت : در ۴ پایانه مرزی بازرگان ، تمرچین ، رازی و سرو عملیات عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است و پایانه مرزی پلدشت تکمیل‌ترین پروژه استان است .

    وی با اشاره به اینکه ۵ پایانه مرزی در آذربایجان غربی فعال است ، افزود : طرح سالن مسافری سرو ارومیه با اعتبار ۱۲۱ میلیارد ریال ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان آذرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید .

    علی اکبری با اشاره به اینکه پایانه رازی خوی اولین پایانه مرزی در استان است که سالن تجاری و مسافری در یک جا جمع خواهد شد ، اظهار کرد : فاز اول پروژه با ۸ میلیارد تومان اعتبار با ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و کل پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری می رسد .

    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد : بتن ریزی و دیوارکشی پارکینگ پایانه مرزی بازرگان به اتمام رسیده و این پروژه با ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال در اواخر سال جاری به اتمام می‌رسد . محوطه سازی ، احداث کریدور مسافری و دیوار کشی نهایی پایانه مسافری از جمله فعالیتهای عمرانی پایانه مرزی تمرچین است که تاکنون با صرف اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریال ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    علی اکبری با بیان اینکه تمام مرزهای استان به دوربین مدار بسته مجهز هستند و آمادگی لازم برای جانمایی گیت‌ها از طریق گمرک بازرگان را داریم ، گفت : ۲۳ درصد ورودی و خروجی کشور از گمرکات آذربایجان غربی انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از ۲۵ اسفند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر ترانزیت کالا از پایانه مرزی پنج‌گانه استان طی ۱۱ ماهه ...

    |

    نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میزان تردد مسافر در مرزهای پنج‌گانه استان آذربایجان‌غربی از مرز چهار میلیون نفر عبور کرد . 

    |

    این پایانه مرزی به‌عنوان دروازه اصلی ورود به اروپا و یکی از مبادی اصلی ترانزیت کالا از ایران به اروپا بوده و در مدت زمان ذکر شده ، ١۶٨ هزار و ۶۶٨ هزار ناوگان باری از مرز بازرگان تردد داشتند که به تفکیک ١٠۶ هزار و ۴۰٩ ناوگان ورودی و ۶٢ هزار و ٢۵٩ ناوگان خروجی را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران